• Головна
  • Користувацький досвід стає ключовим чинником утримання клієнтів
Новини компаній
17:30, Сьогодні

Користувацький досвід стає ключовим чинником утримання клієнтів

Новини компаній

Сучасні компанії все більше уваги приділяють тому, як користувач почувається під час взаємодії з їхнім продуктом чи сервісом. Користувацький досвід (UX) виходить на перший план, адже саме він визначає, чи повернеться клієнт знову.

Експерти зазначають, що UX сьогодні — це не лише зручний дизайн чи зрозумілий інтерфейс. Це цілий комплекс рішень, які охоплюють кожен етап — від першого знайомства з брендом до регулярного використання продукту.

«Ми постійно аналізуємо поведінку наших користувачів, щоб покращити їхній досвід. Важливо, щоб кожен клієнт відчував себе особливим і мав індивідуальний підхід. Якщо ми створюємо зручний і персоналізований досвід, це допомагає нам утримувати клієнтів і будувати довготривалі відносини», - зазначив директор компанії «Casino.ua» Олександр Бабенко.

Фахівці наголошують: технології персоналізації дозволяють компаніям не лише залучати нових клієнтів, а й підвищувати рівень лояльності наявних користувачів. Це особливо важливо у великих містах, де конкуренція між сервісами зростає, і люди обирають ті бренди, які пропонують їм максимально комфортний досвід.

За результатами досліджень, бізнеси, які системно інвестують у розвиток UX, мають значно вищі показники утримання клієнтів і зростання лояльності. А це напряму впливає на їхню конкурентоспроможність та розвиток у довгостроковій перспективі.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#UX #Експертна думка
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення