• Головна
  • Big Data у маркетингу: як великі дані допомагають компаніям створювати кращі продукти
Новини компаній
16:30, Сьогодні

Big Data у маркетингу: як великі дані допомагають компаніям створювати кращі продукти

Новини компаній

У сучасному світі бізнесу вже недостатньо покладатися лише на інтуїцію чи класичні маркетингові інструменти. Все більшу роль у прийнятті рішень відіграють технології аналізу великих даних — Big Data. Вони допомагають компаніям передбачати потреби клієнтів, персоналізувати пропозиції та вдосконалювати свої продукти.

За словами директора компанії «Casino.ua» Олександра Бабенка, використання великих даних дозволяє бізнесу швидше реагувати на зміни в поведінці споживачів та робити роботу сервісів більш зручною для користувачів.

«Big Data дозволяють нам не лише будувати точні прогнози для маркетингових кампаній, а й отримувати цінну інформацію для розвитку нашої платформи. Це допомагає краще розуміти потреби користувачів і створювати нові рішення, які максимально відповідають їхнім очікуванням», – зазначає він.

Компанії аналізують дані з мобільних застосунків, онлайн-платформ та інших джерел. Завдяки цьому можна вчасно помічати тенденції, змінювати стратегії та пропонувати користувачам більш персоналізований сервіс.

У компанії «Casino.ua» наголошують, що робота з Big Data допомагає не тільки вдосконалювати вже існуючі продукти, але й формувати нові підходи у сфері цифрових розваг. Це робить бізнес більш конкурентоспроможним на ринку та дає можливість бути ближчим до своїх клієнтів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Big Data #Маркетинг
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення