• Головна
  • Що потрібно знати про просування сайтів
Новини компаній
11:46, 15 березня

Що потрібно знати про просування сайтів

Новини компаній

Чи замислювалися ви над тим, як повсюдна "діджиталізація" і впровадження пошукових систем змінили вигляд сучасного бізнесу? Якщо так, то нам не доведеться пояснювати, як присутність в інтернеті може позначитися на доходах вашої компанії. І в розмаїтті інструментів, що дають змогу залучити інтернет-аудиторію, саме SEO залишається одним із найефективніших, незважаючи на запевнення окремих фахівців. Особливо, якщо йдеться про просування сайтів в Ужгороді, адже в регіональному сегменті шанси на успішну розкрутку зростають у рази.

Але як саме СЕО-фахівці виводять сайти на верхні позиції в результатах пошуку? Що включає в себе пошукова оптимізація? І чому SEO залишиться однією з найкращих інвестицій у залучення аудиторії? Спираючись на багаторічний досвід взаємодії з українським бізнесом, команда студії digital-маркетингу вирішила відповісти на ці питання, поділившись актуальною інформацією з усіма читачами!

Що потрібно знати про просування сайтів, фото-1

Професійна оптимізація сайту в Ужгороді

Успішна і, що важливо, швидка розкрутка сайтів можлива за кількох умов:

  • Оптимізація відбувається паралельно з розробкою ресурсу;
  • Над проєктом працює команда фахівців;
  • Наявний ресурс не потрапляв під фільтри пошукових систем через порушення правил.

Перший випадок можна вважати "ідеальним", оскільки дотримання правил до потрапляння сайту в індекс (базу даних) пошукової системи дасть змогу заощадити час і уникнути помилок, яких припускається більшість розробників.

Другий ідеальний під час роботи з уже наявними проектами. Але передбачає більший обсяг робіт:

  • Аудит проєкту. Проводиться для пошуку основних помилок, що заважають просуванню в топи пошукових систем;
  • Технічна оптимізація. Включає вирішення виявлених проблем, а також приведення ресурсу під вимоги пошукових систем.

Останнє - один із найважливіших нюансів. Адже якщо на сайт накладалися обмеження, важливо не просто усунути їхню причину, а своєчасно повідомити про це.

В іншому, алгоритм виглядає наступним чином:

  • Визначення цілей. Наприклад - підвищення продажів, збільшення трафіку, поліпшення конверсії;
  • Конкурентний аналіз. Включає повний розбір конкурентів з ТОП-10 видачі за цільовими запитами;
  • Розробка унікальної стратегії. Визначення інструментів і способів досягнення бажаних результатів;
  • Збір семантичного ядра. Воно ж - список слів і фраз, за допомогою яких цільова аудиторія буде шукати ваш ресурс;
  • СЕО копірайтинг. Кожна сторінка повинна містити унікальний, цікавий і корисний для користувача контент, релевантний її назві;
  • Зовнішня оптимізація. Включає підбір майданчиків для розміщення гостьових публікацій з посиланнями на просувний ресурс.

Найважливіший аспект - постійний моніторинг результатів, незалежно від етапу робіт. Адже оперативне реагування на помилки дасть змогу досягти поставленої мети набагато швидше.

Важливо пам'ятати, що СЕО - інструмент, що дає результат у перспективі. У середньому, залежно від тематики або ніші бізнесу, на розкрутку одного проєкту йде від 6 до 12 місяців. Однак позитивні результати можна спостерігати вже в перші місяці з початку роботи.

Відсутність миттєвого результату може насторожувати. Але важливо враховувати, що інвестуючи в SEO в Ужгороді раз, ви отримуватимете стабільний приплив відвідувачів, конвертованих у клієнтів. На відміну від тієї ж контекстної реклами, що перестає давати результат одразу після витрачання бюджету або відключення реклами.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...