• Головна
  • Вижити не можна здаватися. Як тримається закарпатський бізнес під час війни?
18:15, 19 травня

Вижити не можна здаватися. Як тримається закарпатський бізнес під час війни?

Після повномасштабного вторгнення український бізнес, незалежно наскільки близько чи далеко від лінії фронту він локалізується, переживає турбулентні часи. Як змінився формат бізнесу, зокрема у готельно-ресторанній справі? Що вийшло на перший план у сфері гостинності та як вдається триматися на плаву сімейному бізнесу, ми розпитали у власників відомого в Ужгороді закладу «Чарда Гостинний Двір», подружжя Півень Віри та Андрія.

- Найперше, де у назві нашого матеріалу можна поставити кому, враховуючи нинішні обставини?

В.П. Після слова «вижити» звісно. Це стосується не тільки ресторанного бізнесу, а й будь-якої сфери життя в Україні сьогодні. Наше головне завдання – вижити в усіх сенсах: фізично, емоційно, економічно.

- Якщо ж дещо заглибитися саме в сферу гостинності. Як би ви її зараз охарактеризували?

А.П. Залежить під яким кутом дивитися. Це, знаєте, як про склянку, яка або напівпорожня, або напівповна. Так і з ресторанним бізнесом. Можна зациклюватися на труднощах. А їх багато, звісно. А можна шукати можливості, переформатовуватися і рухатись далі. Що ми й намагаємося робити, зокрема у «Гостинному Дворі Чарда». І, дякувати Богу, вже 11 років нашій Чарді відзначили буквально на днях. Дуже раді цьому, бо наш заклад – це, найперше люди, які разом з нами його творять, наповнюють життям. Це, зрештою, податки, підтримка економіки, розвиток краю і багато іншого.

- Концепт сімейного бізнесу. Це радше перевага чи навпаки? Якщо говорити про організацію, ведення, розвиток своєї справи.

В.П. Суцільні переваги, і війна це лише підтвердила. Принаймні в нашому випадку це так. Бо коли торік чоловік 8 місяців був на фронті, йому не до бізнесу було, і ми всією родиною, разом із дітьми, підставили надійне плече.

- На Закарпатті, в Ужгороді, особливо в останні роки, велика увага була спрямована та туризм. Зараз часи для розвитку туризму не сприятливі, попри те сфера гостинності, яка напряму залежить від туризму, таки живе. Як ви намагаєтеся розвиватися за цих обставин?

А.П. Рухатися вперед, не зупинятися. Сьогоднішні обставини диктують свої правила, але нам своє робити. Ми просто намагаємося бути собою, «Чардою», яку люблять ужгородці і гості міста. Зі своєю особливою атмосферою, найсмачнішою кухнею,привітним персоналом. Нам є куди рости і є чим пишатися.

В.П. Тільки за останні півроку ми ввели багато новинок. І не просто окремих страв, а стратегічних напрямків діяльності ресторану. В нас з’явилися нові м’ясні делікатеси, користується особливою популярністю крамниця, активно працює доставка піци. Ми оновили нашу терасу, яка зараз стала ще затишнішою.

А.П. Тому рухаємося вперед і за це величезна подяка українським захисникам та захисницям. Впевнені, сферу гостинності у майбутньому чекають дуже сприятливі часи. Бо після перемоги нам буде куди зростати та кого дивувати.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#бізнес #війна #функціонування #виживання #Фонд Андрія Півня #Чарда #сімейний бізнес
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...