18:31, 3 лютого 2022 р.
«Київстар» зазнав збою: мобільний оператор пообіцяв компенсацію клієнтам
Оператор мобільного зв’язку "Київстар" зазнав значного збою. Користувачі скаржились на відсутність зв’язку, списання коштів та неможливість використовувати мобільний застосунок.
Про це повідомляє пресслужба оператору мобільного зв’язку у відповідь на скарги користувачів у Facebook.
Проблеми з’явилися близько 9 ранку у четвер. Гаряча лінія підтримки “Київстар” була перевантажена, абонентів просили зателефонувати пізніше.
Під дописами у соцмережах користувачі залишали скарги на оператора. Вони зазначили, що під час спроби зателефонувати на інший номер з’являється повідомлення про нестачу коштів на балансі. При цьому не вдається перевірити баланс. Однак навіть після поповнення рахунку спостерігається нестача балансу.
Згодом користувачі повідомили, що зв’язок та сайт “Київстару” почали поступово відновлювати роботу. Однак досі не неможливо перевірити баланс та скористатися застосунком.
Зараз спостерігаються складнощі при здійсненні дзвінків. Дякуємо за інформацію, ми вже повідомили в технічний відділ, наші фахівці працюють над розв’язанням питання, перепрошуємо за тимчасові незручності”, — повідомляють у відповідях на скарги клієнтів.
Приблизно з 10:30 години ранку сервіс дзвінків на інші номери мережі “Київстар” знову запрацював. У компанії зазначають, що передбачили компенсації для абонентів, які будуть нараховані автоматично.
Підписуйтеся на наш Телеграм-канал та отримуйте новини ще оперативніше!
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Оголошення
10:19, 9 грудня
32
11:11, 10 грудня
00:25, 11 грудня
live comments feed...