За лаштунками ритейлу: яку ціну в супермаркеті можна вважати чесною

За лаштунками ритейлу: яку ціну в супермаркеті можна вважати чесною, Богдан Наталя

Як доводить досвід діяльності підприємств ритейлу в розвинених країнах Євросоюзу, бажання покупця заощадити кошти далеко не завжди відіграє вирішальну роль. Клієнти вже давно не сприймають дискаунтер лише як магазин, де все коштує доступніше. Саме такі маркети займають значну частину ринку в країнах із високим рівнем доходів населення – у Німеччині, Норвегії, Данії...

Український споживач, як і європейський, хоче витрачати свої кошти грамотно. Коли йдеться про доступні ціни, мають на увазі не якусь неймовірно низьку вартість, а чесну угоду – оптимальне співвідношення ціни та якості. Питанням якості товарів у супермаркетах «АТБ» завжди приділяли особливу увагу. Недарма ж компанія гарантує її не тільки власним добрим ім'ям, але й грошима – в усіх таких маркетах діє програма «Гарантія свіжості».

Найпотужніша за багатьма показниками торговельна мережа «АТБ» сьогодні є головним постачальником гарантовано якісних продуктів для майже чотирьох мільйонів українців. Саме стільки громадян, серед яких і мешканці нашого Ужгорода, щодня ходять за продуктами до супермаркетів мережі, що працюють цілодобово. Дотримуючись стратегії динамічного розвитку, компанія розширює мапу присутності, збільшує обсяг продукції власних торгових марок, впроваджує енергоощадні рішення, реалізує соціальні та благодійні проєкти.

Слід зазначити, що ціни на будь-які продукти та товари в «АТБ» завжди нижчі за середньоринкові на 10–15%. Якщо ж покупці вибирають акційні пропозиції тижня та беруть участь у бонусних програмах, то зекономити можуть 30% і навіть більше. Асортимент кожного магазину мережі, в тому числі й в Ужгороді, перевищує 3,5 тисячі найменувань, а понад 800 із них представлені товарами власних торгових марок. Вартість таких продуктів може бути на 40% нижчою за вартість будь-яких аналогів, які можна знайти на українському ринку. Окрім того, в «АТБ» діє програма щодо формування мінімальних цін на основні соціальні групи товарів: хліб, молоко, крупи, яйця тощо.

На даний час корпорація «АТБ» володіє чотирма власними торговими марками, що належать до всіх цінових категорій. Преміальний сегмент представляє ТМ «De Luxe Foods & Goods Selected», середній плюс – «Спецзамовлення “АТБ”», середній – ТМ «Своя лінія». Найбільш економний – ТМ «Розумний вибір».

Та чи тільки в доступних цінах вся справа? Відомо, що довіру, як і здоров’я, не купиш за гроші, а українці вже багато років поспіль довіряють мережі «АТБ». Спробуємо з’ясувати, як компанії, яку заснували в перші роки незалежності на базі всього декількох непримітних гастрономів, вдалося заслужити прихильність і довіру клієнтів, а згодом стати абсолютним лідером вітчизняної галузі ритейлу. Сьогодні 1078 дискаунтерів «АТБ» працюють у 24 областях України, включаючи й нашу Закарпатську. Сюди мережа прийшла минулого року – в Ужгороді на вул. Капушанській, 175а відкрили перший дискаунтер «АТБ».

«Магазини нашої торговельної мережі працюють в особливому форматі – м'який дискаунтер. Разом зі зручним розташуванням, графіком роботи 24/7 та високою якістю продукції даний формат максимально відповідає потребам громадян, а доступна ціна стає своєрідним фактором довіри між ритейлером і покупцем. Цю довіру ми повністю виправдовуємо рік за роком», – поділилася Наталія Шаповалова, в. о. генерального директора ТОВ «АТБ-Маркет».

Ідучи на закупи до супермаркетів цієї мережі, українці певні в якості продуктів. Ми звикли довіряти «АТБ» і знаємо, що компанія чесно веде свій бізнес.

Марина Петрівська

На правах реклами

АТБ ритейл ціни мережа власна ТМ
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
171 перегляд в листопаді
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі