Новини компаній
12:59, 4 грудня 2019 р.
SEO під локальний пошук у Гугл для середнього і малого бізнесу
Новини компаній
Пошукові з прив'язкою до визначеного місця розташування, тобто з назвою міста або зі словами «поруч зі мною» нині становлять більше половини всіх запитів у Google. Отже, SEO оптимізація під локальний пошук для малого та середнього бізнесу необхідна як повітря. Для просування сайту радимо звернути увагу на всі напрямки СЕО:
Надати Google якомога більше інформації про свою компанію.
Регулярно публікувати унікальний і корисний для користувачів контент про Вашу діяльність чи галузь.
Заохочувати задоволених клієнтів залишати відгуки для підвищення рейтингу.
Додати інформацію про компанію до каталогів, які ранжуються на першій сторінці.
Практично щоразу, коли ми шукаємо в Гугл місцеві послуги, в результатах пошуку побачимо карту з позначеними на ній компаніями. Саме так працює алгоритм локального СЕО.
Що потрібно для потрапляння у карту на нульовій позиці результатів пошуку Google
Створення профілю Вашої компанії у Google My Business.
Пошукова оптимізація профілю для ранжування в локальній видачі
Підвищення рейтингу профілю Вашої компанії. На це впливають відгуки та публікація оновлень.
Профіль Google My Business для покращення місцевого SEO
Налаштування профілю вашого бізнесу в Google My Business складається зі створення сторінки компанії, вказування адреси, заповнення заявки й отримання коду підтвердження. По тому необхідно надати інформацію про Ваш бізнес згідно з інструкцією Гугл: назва, контактні дані, години роботи.
Коротко та влучно обирайте категорію. До прикладу: вантажні перевезення, ресторан італійської кухні.
Відстежуйте відгуки клієнтів, 5 зірок – для багатьох людей саме рейтинг є ключовим фактором під час вибору постачальника послуг.
Підберіть стильну обкладинку профілю, яка б відповідала Вашій діяльності, світлину профілю та фото офісу.
Враховуйте, що фото до сторінки компанії зможете додавати не тільки Ви, а й ваші клієнти. Отже, не забувайте відстежувати цей розділ.
Звертайтеся до авторитетних бізнес-каталогів, які ранжуються на першій сторінці пошуку Гугл. Але не доцільно розміщувати інформацію про компанію у заспамлених ресурсах.
Підготуйте Ваш сайт до SEO перегонів у локальному пошуку
Google називає три головні фактори ранжування у локальному пошуку:
Релевантність – йдеться про максимально точну відповідність пошуковому запиту користувача.
Відстань – користувач у видачі побачить ті компанії, що розташовані поруч від його геолокації.
Популярність – Ваш бізнес повинен бути відомий на місцевому рівні та мати добру репутацію онлайн і офлайн.
Серед важливих завдань СЕО оптимізації під локальний пошук – оптимізація контенту на сайті та зовнішня оптимізація. Адже у Вашому профілі Вам потрібно вказати сайт компанії. Якщо ж він оптимізований, з чудовим досвідом користувача, і часто фігурує на першій сторінці Гугл, то Ваша компанія викликатиме більше довіри.
Локальний пошук у Гугл стає дедалі локальнішим
Єдиного способу оптимізації сайту під локальний пошук у Гугл та як вивести сайт на першу сторінку, не існує. Особливо, якщо у Вас дуже конкурентна сфера. Але, використовуючи разом з SEO Creative креатину та дієву стратегію, Ви зможете успішно конкурувати з компаніями у конкретному місці У Вашій галузі.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
18:59, 10 грудня
18:59, 10 грудня
18:59, 10 грудня
18:59, 10 грудня
18:59, 10 грудня
live comments feed...