SEO під локальний пошук у Гугл для середнього і малого бізнесу

Пошукові з прив'язкою до визначеного місця розташування, тобто з назвою міста або зі словами «поруч зі мною» нині становлять більше половини всіх запитів у Google. Отже, SEO оптимізація під локальний пошук для малого та середнього бізнесу необхідна як повітря. Для просування сайту радимо звернути увагу на всі напрямки СЕО:

  • Надати Google якомога більше інформації про свою компанію.

  • Регулярно публікувати унікальний і корисний для користувачів контент про Вашу діяльність чи галузь.

  • Заохочувати задоволених клієнтів залишати відгуки для підвищення рейтингу.

  • Додати інформацію про компанію до каталогів, які ранжуються на першій сторінці.

Практично щоразу, коли ми шукаємо в Гугл місцеві послуги, в результатах пошуку побачимо карту з позначеними на ній компаніями. Саме так працює алгоритм локального СЕО. 

Що потрібно для потрапляння у карту на нульовій позиці результатів пошуку Google

  • Створення профілю Вашої компанії у Google My Business.

  • Пошукова оптимізація профілю для ранжування в локальній видачі

  • Підвищення рейтингу профілю Вашої компанії. На це впливають відгуки та публікація оновлень.

Профіль Google My Business для покращення місцевого SEO

Налаштування профілю вашого бізнесу в Google My Business складається зі створення сторінки компанії, вказування адреси, заповнення заявки й отримання коду підтвердження. По тому необхідно надати інформацію про Ваш бізнес згідно з інструкцією Гугл: назва, контактні дані, години роботи. 

  • Коротко та влучно обирайте категорію. До прикладу: вантажні перевезення, ресторан італійської кухні.

  • Відстежуйте відгуки клієнтів, 5 зірок – для багатьох людей саме рейтинг є ключовим фактором під час вибору постачальника послуг.

  • Підберіть стильну обкладинку профілю, яка б відповідала Вашій діяльності, світлину профілю та фото офісу.

  • Враховуйте, що фото до сторінки компанії зможете додавати не тільки Ви, а й ваші клієнти. Отже, не забувайте відстежувати цей розділ.

  • Звертайтеся до авторитетних бізнес-каталогів, які ранжуються на першій сторінці пошуку Гугл. Але не доцільно розміщувати інформацію про компанію у заспамлених ресурсах. 

Підготуйте Ваш сайт до SEO перегонів у локальному пошуку

Google називає три головні фактори ранжування у локальному пошуку: 

  • Релевантність – йдеться про максимально точну відповідність пошуковому запиту користувача. 

  • Відстань – користувач у видачі побачить ті компанії, що розташовані поруч від його геолокації.

  • Популярність – Ваш бізнес повинен бути відомий на місцевому рівні та мати добру репутацію онлайн і офлайн.

Серед важливих завдань СЕО оптимізації під локальний пошук – оптимізація контенту на сайті та зовнішня оптимізація. Адже у Вашому профілі Вам потрібно вказати сайт компанії. Якщо ж він оптимізований, з чудовим досвідом користувача, і часто фігурує на першій сторінці Гугл, то Ваша компанія викликатиме більше довіри.

Локальний пошук у Гугл стає дедалі локальнішим

Єдиного способу оптимізації сайту під локальний пошук у Гугл та як вивести сайт на першу сторінку, не існує. Особливо, якщо у Вас дуже конкурентна сфера. Але, використовуючи разом з SEO Creative креатину та дієву стратегію, Ви зможете успішно конкурувати з компаніями у конкретному місці У Вашій галузі. 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
25 переглядів у травні
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати
Коментарі