«Тур’ЄвроЦентр» в Ужгороді – масштабний майданчик для діалогу у сфері туризму (ФОТОРЕПОРТАЖ)

У четвер, 19 вересня, в Ужгороді у культурно-історичному центрі «Совине гніздо» відбувається XVIII Міжнародна туристична виставка-ярмарок «Тур’ЄвроЦентр – Закарпаття-2019».

Цього року захід відзначився збільшенням кількості іноземних гостей – на виставку завітали 11 представників угорських компаній, двох словацьких та однієї з Чеської Республіки. Окрім того, на експозиційних стендах свій туристичний потенціал презентують 11 областей України і всі куточки Закарпаття. Таке широке і поважне представництво на закарпатському «Тур’ЄвроЦентрі» є закономірним і виправданим, адже область залишається лідером за обсягом внутрішнього туризму в Україні, а географічне положення регіону дозволяє будувати тут чи не найбільший майданчик для взаємовигідного діалогу представників туристичного бізнесу України та закордоння.

«Наголошу, що зараз ми робимо акцент не на розвитку гастрономічного туризму, а на діловій сфері. Тим більше, що 2019 рік – це рік розвитку туристичної інфраструктури і оздоровчого туризму. Тому під час виставки ми презентуємо результати нашого проекту «Кемпінги Закарпаття». Ми говоритимемо про те, скільки таких кемпінгів потрібно області, яким є їхній функціонал, де вони будуть розміщені… Помітною є значна зацікавленість у співпраці зарубіжних туристичних компаній із вітчизняними. Відтак, головною метою виставки є створення належних умов для реалізації плідного діалогу», – розповів у коментарі «Сайту міста Ужгород» директор департаменту економічного розвитку та торгівлі Закарпатської ОДА Денис Ман.

«Тур’ЄвроЦентр» в Ужгороді – масштабний майданчик для діалогу у сфері туризму (ФОТОРЕПОРТАЖ), фото-1 «Тур’ЄвроЦентр» в Ужгороді – масштабний майданчик для діалогу у сфері туризму (ФОТОРЕПОРТАЖ), фото-2

Міжнародна виставка-ярмарок «Тур’ЄвроЦентр – Закарпаття» – це сукупність різних локацій, що мають і свій окремий функціонал, і призначення. Один зал присвячено туристичній автентиці районів Закарпаття, адже відпочинок, скажімо, в Ужгороді і на Міжгірщині чи Берегівщині мають свої родзинки і особливості. Найбільший зал віддали гостям – експозиційні стенди тут розмістили представники туристичного бізнесу з Угорщини, Словаччини, Чехії, а також з України – від Львівщини до Донеччини. Останні подолали до Ужгорода найбільшу відстань, аби розповісти, що Донецька область – це не лише шахти і важка промисловість, але й мальовничі блакитні озера, безкрайні ліси, крейдяні гори, активний відпочинок, неймовірні пам’ятки сакральної архітектури тощо.

«Тур’ЄвроЦентр» в Ужгороді – масштабний майданчик для діалогу у сфері туризму (ФОТОРЕПОРТАЖ), фото-3 «Тур’ЄвроЦентр» в Ужгороді – масштабний майданчик для діалогу у сфері туризму (ФОТОРЕПОРТАЖ), фото-4 «Тур’ЄвроЦентр» в Ужгороді – масштабний майданчик для діалогу у сфері туризму (ФОТОРЕПОРТАЖ), фото-5 «Тур’ЄвроЦентр» в Ужгороді – масштабний майданчик для діалогу у сфері туризму (ФОТОРЕПОРТАЖ), фото-6 «Тур’ЄвроЦентр» в Ужгороді – масштабний майданчик для діалогу у сфері туризму (ФОТОРЕПОРТАЖ), фото-7

Також учасники і гості виставки зможуть відвідати гастрономічні локації, імпровізований ярмарок місцевої продукції, а для дітей облаштували ігрову локацію. Гості з інших регіонів України і з-за кордону окрім презентації своїх туристичних локацій і послуг мають на меті розширити межі співробітництва, здійснити взаємний обмін досвідом, отримати свого роду натхнення для розвитку туристичної галузі у своєму регіоні. Так, під час минулорічної виставки закарпатські туроператори спільно з чеськими колегами домовилися про взаємні поїздки для презентації туристичних маршрутів. Профільний департамент Закарпатської ОДА спільно із місцевими компаніями у рамках програми розвитку туризму і курортів презентували чехам «чеський туристичний маршрут».

«Для регіонів України, які щороку приїжджають до нас, є нагода домовитися про спільні міжрегіональні проекти. Для Закарпаття така співпраця вбачається у реалізації заходів Карпатської конвенції. Йдеться про реалізацію проектів у сфері туризму з дотриманням екологічно збалансованих принципів. Наприклад, особливо плідними є два останні роки, адже вже цьогоріч у м. Ужгород має відбутися презентація Офісу розвитку сталого туризму в Карпатах», – розповів Денис Ман.

Закарпаття як лідер внутрішнього туризму і транзитний регіон для туризму закордонного залишає за собою передові позиції й в організації таких важливих галузевих івентів, як «Тур’ЄвроЦентр».

Продовженням ділової активності стане щорічний інвестиційний форум «Закарпаття – бізнес у центрі Європи», що відбудеться вже 10 жовтня. 

Катерина Ірха для 0312.ua

«Тур’ЄвроЦентр» в Ужгороді – масштабний майданчик для діалогу у сфері туризму (ФОТОРЕПОРТАЖ), фото-8
«Тур’ЄвроЦентр» в Ужгороді – масштабний майданчик для діалогу у сфері туризму (ФОТОРЕПОРТАЖ), фото-9
«Тур’ЄвроЦентр» в Ужгороді – масштабний майданчик для діалогу у сфері туризму (ФОТОРЕПОРТАЖ), фото-10
«Тур’ЄвроЦентр» в Ужгороді – масштабний майданчик для діалогу у сфері туризму (ФОТОРЕПОРТАЖ), фото-11
Тур’ЄвроЦентр виставка
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
95 переглядів в лютому
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі