В УЖНУ відкрили набір на магістратуру з реклами та піару (ФОТО)

Цьогоріч кафедра журналістики філологічного факультету УжНУ випустила перших бакалаврів спеціалізації «Реклама та зв’язки з громадськістю», тож на часі – вступ до магістратури. І така нагода з’явилася: Вчена рада УжНУ 25 червня затвердила можливість здобувати освітній ступінь «Магістр» за цією спеціалізацією.

В УЖНУ відкрили набір на магістратуру з реклами та піару (ФОТО), фото-1

Тож відтепер усі, кого цікавлять аспекти сучасної комунікації на професійному рівні, мають нагоду не просто докладніше їх пізнавати, а й мати відтак докуметальне підтвердження власної фаховості.

Які ж основні орієнтири у роботі тих, кого іноді називають архітекторами згоди? Справді, фахівці зі зв’язків із громадськістю, з одного боку, мають за завдання досягати взаєморозуміння між компанією, на яку працюють, з її клієнтами, партнерами, представниками влади різних рівнів, журналістами, населенням тощо, з іншого – не менш запитані всередині компанії, бо ж від них великою мірою залежить розробка принципів кадрової політики, взаємини у колективі, запобігання діловим конфліктам чи своєчасне їх вирішення.

Ми пропонуємо найголовніші, на нашу думку, ціннісні маркери, на які варто зважати майбутнім кваліфікованим рекламістам і піарникам:

Україна потребує фахівців, здатних бути провідниками на рекламному ринку, – це забезпечить зростання й розширення економічних можливостей країни; сучасні комунікативні зв’язки – це співтворчість нового рівня, де провідну роль відіграє соціальний брендинг; креативність і нові підходи дають постійне особистісне зростання; відповідальність і професійність – головні риси, які дозволяють довіряти обраному шляху; винахідливість і комунікабельність – основні складові професії; володіння оптимізованою інформацією дає змогу бути ціннісним орієнтиром у сучасному мегаінформативному світі; магістратура з реклами та піару в УжНУ – це орієнтир для того, щоб стати в майбутньому для когось орієнтиром у просторі реклами та піару. Вступати в магістратуру на «Рекламу та зв’язки з громадськістю» можуть не лише цьогорічні випускники бакалаврату з реклами та PR, а й ті, хто навчався за іншими спеціальностями, а також випускники минулих років. Необхідна умова вступу – складання зовнішнього незалежного оцінювання з іноземної мови й іспиту зі спеціальності.

Можливості працевлаштування дуже широкі, адже професійні комунікатори (рекламні та піар-менеджери) – це запорука успіху як компанії, так і кампанії завжди і скрізь! Ми пропонуємо ключ до вашого особистого успіху – вибір, узяти чи ні, – за вами.

Медіацентр УжНУ
УжНУ магістратура
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
23 перегляди у квітні
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі