Закарпатцям, які не сіли на автобусний рейс повернули кошти

Про це повідомили у Головному управлінні Держпродспоживслужби у Закарпатській області.

До Головного управління Держпродспоживслужби у Закарпатській області звернулося четверо краян щодо можливого порушення їхніх прав при наданні послуг пасажирських автомобільних перевезень. Зокрема, споживачі звертались до автотранспортного підприємства із проханням повернути їм кошти за придбані квитки на автобусні рейси, які не відбулися. Однак з невідомих їм причин кошти транспортне підприємство не повертало.

В Управлінні захисту споживачів ГУ Держпродспоживслужби у Закарпатській області розглянули вказані звернення. Згодом, у ході проведення позапланових заходів державного нагляду (контролю), вдалося  встановити, що споживачам все ж таки повернули кошти за придбані ними квитки на рейс, який не відбувся, правда, після того, як вони звернулись до автотранспортного підприємства з квитком та паспортом.

До відома громадян!Повернути кошти, витрачені на проїзний квиток на потяг чи автобус, можна у касах повернення платежів. Для цього слід мати з собою невикористаний квиток та документ, що посвідчує особу. Але кожен вид транспорту має свої особливості та вимоги до повернення квитків. На вокзалах та станціях розташовані інформаційні стенди з умовами повернення вартості проїзду.

Читайте також: Заробіток на дітях: Скандальну справу закарпатського високопосадовця-корупціонера скерували до суду (ФОТО)

Закарпаття автобус кошти
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
632 перегляди в березні
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі