• Головна
  • Нова Пошта розповіла про роботу в особистому кабінеті на форумі автопром
Новини компаній
17:00, 3 листопада 2016 р.

Нова Пошта розповіла про роботу в особистому кабінеті на форумі автопром

Новини компаній

Сьогодні в інтернеті придбати можна що завгодно, адже є колосальний вибір і різноманітність запропонованих товарів, на будь-який гаманець і будь-який смак, навіть найбільш примхливі і перебірливі покупці знайдуть необхідну річ.

Крім великого асортименту важливе значення має оформлення замовлення. Нерідко зустрічаються вимогливі і примхливі в цьому питанні клієнти.

Живучи за часів електронних замовлень, які з кожним роком стрімко набирають обертів, здається, що більше здивувати, оформляючи доставку, вже нічим. А ні!

Компанія «Нова Пошта» придумала, як урізноманітнити свої послуги в цьому напрямку, і повідомила про своє нововведення на вересневій масштабної конференції в Одесі під назвою «Avto. Pro Інновації 2016».

У неформальній обстановці, за круглим столом, керівник напрямку НП Логістик Борис Митров виклав суть даного сервісу.

Учасники та гості бізнес-форуму, організованого http://avto.pro попутно задавали йому запитання.

Отже, давайте ознайомимося з цим нововведенням ближче.

Нова послуга надає можливість замовнику самому керувати своїми ж операціями з сайту компанії і носить просту назву - робота в особистому кабінеті.

З чого треба почати?

Слід зв'язатися з менеджером Нової Пошти і назвати йому свій логін, а той, у свою чергу, скаже пароль. З метою безпеки його треба буде змінити, коли вперше клієнт зайде на персональну сторінку кабінету.

Що дасть користування особистим кабінетом?

Клієнт зможе:
- Заповнювати експрес-накладні
- Створювати розклад прийому-передачі відправлень
- Роздруковувати накладні, маркування та реєстри відправлень
- Вести контроль за вартістю доставки
- Відстежувати переміщення замовлення
- Відшукувати експрес-накладну за номером
- Отримати доступ до взаємного об'єднання баз даних "Нової Пошти" і Клієнта

Які переваги особистого кабінету?

1. Оформлення відправлення здійснюється вкрай швидко
2. Надіслати замовлення можна як з сайту, так і в мобільному додатку
3. За кожну заповнену експрес-накладну на сайті або в мобільному додатку клієнт гарантовано отримає бонусну знижку сайту в розмірі двох гривень
4. Завдяки Push-повідомленнями клієнт цілодобово буде володіти інформацією про місце перебування замовлення
5. Чи може здійснювати контроль за нарахуванням балів і скористатися бонус-знижками
6. Отримувати звіт по виконаним відправлень в доступній формі.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Новапошта #Україна
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...