
18:30, 25 березня 2016 р.
Театр абсурду, або жорсткі вимоги до громадського транспорту в Ужгороді
До редакції 0312.ua надійшов лист від нашого постійного читача, в якому він виразив своє ставлення до ужгородських маршруток.
Зміст листа публікуємо без змін.
"Бардак, вседозволеність і відсутність здатності відповідати за свої дії – Ось що зараз відбувається в системі пасажирських перевезень. Не хочеться вірити, тобто очі бачать, але мізки не сприймають, що таке взагалі може бути! Як повернути часи, коли жоден автобус не виїжджав зі станції не пройшовши диспетчерський контроль? Коли робилось для пасажирів, а якість обслуговування була в рази вищою аніж зараз?!...
На сьогоднішній день суперечки навколо проблем безпеки, санітарного стану, мінімальних вимог щодо комфорту не вщухають, а проблеми містян і жителів області ігноруються. І це при тому, що є велика кількість контролюючих органів (Державний контроль за громадським транспортом здійснюють Укртрансбезпека, Національна патрульна поліція та Держспоживінспекція. Також органи місцевого самоврядування які виступають організаторами перевезень). Хоча що не зрозуміло?! - Де дві ґаздині, там хата не метена… І перевезти стрілки завжди знайдеться на кого.
Абсолютно ніхто не стежить за нашим з вами благополуччям та не контролює пильним оком і жорсткими вимогами громадський транспорт, тобто автоперевізників. «Належний» санітарний стан – це зовсім не той епітет, який можна застосувати щодо приміських автобусів.
Автоперевізники зобов’язані утримувати ТЗ у належному не лише технічному, а й санітарному стані (що передбачено Законом України «Про автомобільний транспорт» від 05.04.2001 р. № 2344-ІІІ і Постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.1997 р. № 176). А перед виїздом мають забезпечувати контроль цього ж таки технічного та санітарного стану ТЗ.
Але автобуси всупереч здоровому глузду належать до об’єктів з незначним ступенем ризику. Тобто серед трьох критеріїв ступенів ризику від провадження господарської діяльності громадський транспорт віднесли до найбезпечніших. Відтак Держсанепідемслужба проводить його планові перевірки не частіше, аніж 1 раз на 5 років (!).
Тобто виходить, що в санепідемслужби немає необхідних повноважень, а тому автоперевізники повинні самі себе контролювати? Театр абсурду, і ніякої поваги до людей !"
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Як електронна автоцивілка сприятиме детінізації страхового ринку: погляд фахівців FinBest
Новини компаній
17:00
Вчора
17:09
15 лютого
15:27
15 лютого
13:08
15 лютого
12:09
15 лютого
Оголошення
12:25, 7 лютого
9
15:54, 10 лютого
17:40, Вчора
3
live comments feed...