Українці найчастіше звертаються до кіберполіції через шахрайські схеми, пов'язані з інтернет-замовленнями, фішингом та фейковими дзвінками нібито з "банків".
Про це в інтерв’ю виданню "Детектор медіа" заявив начальник відділу протидії різновидам онлайн-шахрайств Департаменту кіберполіції Олександр Ульяненков, передає Укрінформ із посиланням на сайт Нацполіції.
За його словами, кіберполіція щодня аналізує всі звернення та ділить їх на підкатегорії.
При цьому він відзначив зменшення кількості дзвінків від шахраїв, які представляються працівниками банківських установ. Це відбулося завдяки співпраці правоохоронців із банківським регулятором і безпосередньо банками.
За словами правоохоронця, кіберполіція вживає заходів для блокування номерів, які щодня застосовуються у шахрайських цілях.
За останній рік кількість звернень громадян до правоохоронців через дії інтернет-зловмисників зменшилася, але при цьому викритих шахрайських груп побільшало. За вісім місяців 2024-го кіберполіція знешкодила 23 організовані групи – на шість більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Він зауважив, що наразі спостерігається загальне зменшення кількості звернень громадян через онлайн-шахрайства: "Якщо порівняти з минулим роком, то бачимо зменшення кількості таких звернень. Упевнений, що така динаміка зумовлена, зокрема, постійним інформуванням населення, а також нашими діями щодо протидії шахрайствам".
Правоохоронець запевнив, що кіберполіція безперервно відстежує нові злочинні схеми та активно працює над підвищенням обізнаності населення щодо онлайн-шахрайств.
Підписуйтеся на наш Телеграм-канал та отримуйте новини ще оперативніше!