В Україні запрацювала онлайн-система скарг на роботу митниці

Днями в Україні запрацювала стандартизована точка опрацювання звернень громадян – онлайн-система скарг на роботу митниці.

Про це повідомили на сторінці служби у Фейсбуку.

21 листопада ініціатива очільника Нової Митниці Максима Нефьодова - нова онлайн-система скарг - почала працювати в тестовому режимі.

Як зазначив головний митник України, скарги прийматимуться по суті та людською мовою. Вся комунікація проходитиме виключно в електронній формі. Митниця має до 5 робочих днів на розгляд скарги щодо роботи та відповіді.

У кожному регіоні виділені люди, яким будуть перенаправлятись скарги. На центральному рівні відслідковуватимуть статистику і об’єктивність відповіді.

З грудня нову систему планують інтегрувати у спільний Контактний Центр Кабміну.

.