У четвер, 19 вересня, в Ужгороді у культурно-історичному центрі «Совине гніздо» відбувається XVIII Міжнародна туристична виставка-ярмарок «Тур’ЄвроЦентр – Закарпаття-2019».
Цього року захід відзначився збільшенням кількості іноземних гостей – на виставку завітали 11 представників угорських компаній, двох словацьких та однієї з Чеської Республіки. Окрім того, на експозиційних стендах свій туристичний потенціал презентують 11 областей України і всі куточки Закарпаття. Таке широке і поважне представництво на закарпатському «Тур’ЄвроЦентрі» є закономірним і виправданим, адже область залишається лідером за обсягом внутрішнього туризму в Україні, а географічне положення регіону дозволяє будувати тут чи не найбільший майданчик для взаємовигідного діалогу представників туристичного бізнесу України та закордоння.
Міжнародна виставка-ярмарок «Тур’ЄвроЦентр – Закарпаття» – це сукупність різних локацій, що мають і свій окремий функціонал, і призначення. Один зал присвячено туристичній автентиці районів Закарпаття, адже відпочинок, скажімо, в Ужгороді і на Міжгірщині чи Берегівщині мають свої родзинки і особливості. Найбільший зал віддали гостям – експозиційні стенди тут розмістили представники туристичного бізнесу з Угорщини, Словаччини, Чехії, а також з України – від Львівщини до Донеччини. Останні подолали до Ужгорода найбільшу відстань, аби розповісти, що Донецька область – це не лише шахти і важка промисловість, але й мальовничі блакитні озера, безкрайні ліси, крейдяні гори, активний відпочинок, неймовірні пам’ятки сакральної архітектури тощо.
Також учасники і гості виставки зможуть відвідати гастрономічні локації, імпровізований ярмарок місцевої продукції, а для дітей облаштували ігрову локацію. Гості з інших регіонів України і з-за кордону окрім презентації своїх туристичних локацій і послуг мають на меті розширити межі співробітництва, здійснити взаємний обмін досвідом, отримати свого роду натхнення для розвитку туристичної галузі у своєму регіоні. Так, під час минулорічної виставки закарпатські туроператори спільно з чеськими колегами домовилися про взаємні поїздки для презентації туристичних маршрутів. Профільний департамент Закарпатської ОДА спільно із місцевими компаніями у рамках програми розвитку туризму і курортів презентували чехам «чеський туристичний маршрут».
Закарпаття як лідер внутрішнього туризму і транзитний регіон для туризму закордонного залишає за собою передові позиції й в організації таких важливих галузевих івентів, як «Тур’ЄвроЦентр».
Продовженням ділової активності стане щорічний інвестиційний форум «Закарпаття – бізнес у центрі Європи», що відбудеться вже 10 жовтня.
Катерина Ірха для 0312.ua