Як відомо, багато рекламних площин, встановлених на таких відрізках дорожньої смуги, незалежно від бажання водія, відвертають на кілька секунд його увагу від дорожньої ситуації та негативно впливають на сприйняття водієм технічних засобів організації дорожнього руху, вимагають додаткової фіксації погляду водія та збільшення часу його реакції під час керування автомобілем, що в свою чергу створює передумови до виникнення дорожньо-транспортних пригод.
Крім того, суттєва концентрація рекламних площин на вказаних ділянках псує зовнішній вигляд міського середовища і викликає відчуття захаращення. Наголошувалося, що правильність розміщення рекламоносіїв у смугах відведення автомобільних доріг суттєво впливає на безпеку дорожнього руху, на можливість доброго технічного та санітарного утримання доріг і на якість послуг, котрі надаються учасникам дорожнього руху.
Як інформував 0312.ua, Ужгородська мерія познімає рекламу з 50-и будівель: список