Хто і коли це придумав, що блюз – це, коли гарній людині погано? Можливо під «погано» мали на увазі дуже конкретний стан, коли стає, ну дуже погано? Можливо…

Немає такої файної мелодії, яку б не можна було перетворити на блюз.

Маленький хлопчик, батьки якого колись поїхали з України в Америку, затамувавши подих слухав музичні вправи старшого брата. "Треба вивчитися і мати справжню професію. Музика – це насолода для себе, не більш", – так казали йому батьки.

– Дозвольте мені пограти в вашому магазині? На цьому роялі?

– Ну, спробуй!

Всі хотіли придбати платівки саме з музикою, що грав маленькій віртуоз. "Трохи згодом" його колискова з опери "Поргі і Бес" стала візитівкою блюзу.

Ніжна українська колискова і єврейська пісня сплелися, як і два народи, в блюз, хіт, шлягер.

"ZUMERTSAYT" і "Ой ходить сон коло вікон" перетворилися у "Summertime".

30 000 раз, якнайменше, виконувався цей хіт.

Mike Kaufman Portnikov з дитинства поєднав у собі класику і джаз, українську і єврейську пісню.

Як і George Gershwin, вже з дитинства "змушував" музикою посміхатися і мріяти, купувати, навіть те, що не збиралися раніше.

Ні, блюз не є їх головним стилем. Він просто має можливість поєднати те, що не можливо поєднати.

Хіба не так у житті? Хіба не саме це викликає бурю емоцій? Хіба не за для цього ми живемо? Хіба не для цього ви прийшли на виступ?

То ж, не зволікайте! Пірнайте легко і з радістю у вирій відчуттів, кайфу і музики.

Блюз – це, коли гарним людям гарно.