В Ужгороді вкотре розглядають питання якості перевезень

Уже втретє члени виконкому Ужгородської міськради не прийняли умови конкурсу на пасажирські перевезення

Якщо нині навіть на «найменших» питаннях рекламуються всі, хто зібрався хоч у якусь раду, то що вже казати про справді соціально «жирне» питання якості перевезень в Ужгороді. Однак на ньому не один опинився на «шпагаті» перед дилемою – те, що треба говорити, йдучи у мери, необхідно ще поєднати й з інтересами власного бізнесу або ж просто кишені, пише 7dniv.info

Правила конкурсу треба було затвердити рішенням виконкому до середини вересня, щоб у жовтні провести сам конкурс, відібрати перевізників, які працюватимуть із 16 грудня, коли закінчується термін дії угод із тими, хто возить ужгородців зараз.

Проте минулого тижня члени виконкому, хоча повинні готуватися до засідання заздалегідь, почали вже безпосередньо під час зібрання розмірковувати, чого не вистачає в умовах конкурсу.

Керівник відділу транспорту Петро Бобик пояснював, що умови конкурсу регламентуються постановою Кабміну, а все решта, що хочуть ужгородці, щоб їздити комфортно, викладається в договорі замовника послуг і перевізника, який теж запропонують членам виконкому як окреме рішення.

Домовившись, щоб саме так вирішити всі колізії, тут же призначили позачергове засідання на наступний день, у четвер. Проте прийшли лише кілька членів виконкому – інші просто «щезли».

Цієї середи питання знову винесли на розгляд. Почалося обговорення із заяви профільного заступника, у віданні якого транспорт, Ярослава Шафаря: якщо рішення не приймете, то тільки полегшите мені і працівникам відділу життя, бо конкурс проводити складно, однак вже у грудні в місті працюватимуть перевізники-нелегели, 80 новим закупленим автобусам ми не дамо взятися до роботи.

Далі несподівану заяву зробив секретар міської ради Богдан Андріїв – якщо перед тим він наполягав, що потрібно приймати умови і негайно, то цього разу оголосив, що голосувати «за» не буде. Пояснив: у нього немає інформації про жоден куплений новий автобус, а конкурс треба відкласти, бо проведе його нинішня влада, а працювати перевізникам уже з новою, то щоб вони не мали конфліктів. «Не бачу проблем, якщо не встигнемо з конкурсом», – сказав Андріїїв.

Міський голова Віктор Погорєлов дорікнув: «Ви ж на минулих засіданнях вимагали прийняття!». Андріїв відговорився: «А я тепер вивчив!». «Раніше треба було вивчати», – зауважив мер.

До дискусії долучилися громадські активісти, нарікали, що не врахували дві їхні головні пропозиції: внести до вимог встановлення систем видачі електронних квитків і зазначити, що автобуси не повинні бути старіші певного року випуску.

Голова Громадської ради Олександр Пересоляк одразу повідомив, що він знає фірму, яка готова встановити систему для електронних квитків. На це керівник відділу зауважив, що таку систему хотіли встановити у Львові ще в 2013 році, але коштувало тоді це близько 8 мільйонів євро. А щодо встановлення віку автобусів, то це, за словами Бобика, підпадає під визначення регуляторного акту і процедура прийняття – 3 місяці.

«Миротворцем» спробувала виступити голова ДПІ Марія Бадида, чим роздратувала Пересоляка. Він не прямо, але «послав» її: «Марія Петрівна, ви йдете в мери, то йдіть… зробіть щось».

Відтак міський голова запропонував проголосувати за умови конкурсу, а договір із врахованими доповненнями розглянути на наступному засіданні. «Якщо хтось не голосує, значить підтримує перевізників, які не хочуть виконати умови і покращити якість перевезення ужгородців, – наголосив Віктор Погорєлов. – У мене маршруток не було, нема і не буде, поки тут кожен печеться про свої інтереси чи піариться перед виборами, ми залишимо ужгородців без перевезень, або будуть їздити нелегали. Про людей потрібно думати!»

Присутній на засіданні прокурор порадив: продовжіть існуючі договори на перевезення і проведіть конкурс, як того вимагає закон. Але на це вже категорично заперечив Ярослав Шафарь: «Я здивований, що така пропозиція йде від прокурора!» І запевнив, що таке неможливо. Зрештою, вирішили приймати рішення про умови разом із договором через іще тиждень.

Бо ж основним «фігурантам» потрібні і приводи порозказувати, як вони закон відстоюють та про ужгородців дбають, і при такому «духовному» про матеріальне не забути.

А між тим керівник відділу транспорту Петро Бобик після засідання через тиск перевізників і лобістів, у кожного з яких свої інтереси, подав заяву на звільнення…

Ужгород
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі

Суспільство
За даними прес-служби Західного управління державної прикордонної служби на Закарпатті 200 автомобілів чекають на перетин кордону з Угорщиною: «Лужанка» -140 авто, «Тиса» - 60 автомобілів та автобусів.
Суспільство
Кожен хоча б раз думав над тим, щоб круто змінити своє життя і почати займатися чимось геть іншим, ніж до того. І часто на думку спадає сфера інформаційних технологій — адже це одна з найбільш перспективних галузей в Україні, яка дуже стрімко розвивається. Володимир — frontend-розробник. Простою мовою — він створює всю візуальну частину сайту, яку бачимо ми з вами, користувачі. Меню, кнопочки, картинки, які ви бачите на сайті — усе це створюють frontend-ро...
Суспільство
84 випадки за добу та троє людей померло ! Протягом минулої доби, 29 вересня:одужали 55 пацієнтів (загалом - 4 614);579 зразків біологічного матеріаліалу відібрано за минулу добу та скеровано у вірусологічну лабораторію для досліджень методом ПЛР;За минулу добу у 84 пацієнтів підтверджено коронавірус методом ПЛР. З них - 8 медиків та 9 дітей;Загалом, 9 819 закарпатцям встановлено діагноз COVID-19, із яких 1002 медики та 550 - діти;За добу, що минула, помер...
Суспільство
(головуючий проєктом "Я хочу жити" – протоієрей Олександр Онисько).За словами організаторів, захід відбувається вже другий рік поспіль. Головна мета - показати людям до чого потім можуть призвести аборти. Тому на лекціях спікерами виступали й самі жінки, які за різними життєвими обставинами пішли на аборт, і ті, котрі залишали своє немовля у пологовому будинку.Окрім працювали з людьми і духовество, і практичкуючі психологи.І справді, у той вечір атмосфера...
Кримінал
Працівниками відділу боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, Головного управління ДПС в Закарпатській області викрито махінації підприємства, зареєстрованого у м. Київ, які призвели до несплати податків та обов’язкових платежів на значну суму, інформує ДПС у Закарпатській області.  Встановлено, що службові особи підприємства, яке здійснювало ремонт доріг в одному з районів Закарпаття, шляхом внесення недостовірних відомостей у Акти прий...
Суспільство
Відсутність опори та можливості входу для людей з інвалідністю – такі порушення на виборчих дільницях виявили представники Громадянської мережі "Опора". Про це сьогодні повідомив громадський омбудсмен із захисту виборчих прав "Опори" у Закарпатській області Ярослав Гулан. За його словами, на дільницях для людей з інвалідністю виявили кілька бар’єрів. Більше - на відео. Читайте також: Порушення виборчого законодавства тягне за собою відповідальність, - п...
Суспільство
ДТП сталася між селами Лалово та Пістрялово у Мукачівському районі. Про це у вайбер-спільноті “Увага. Радар” повідомив Василь Сабов. На трасі Мукачево-Рогатин, наразі за невідомих причин, водій легкового автомобіля не впорався з керуванням  і автомобіль винесло на узбіччя, а потім він злетів у кювет. Фото з місця ДТП було розміщено у соцмережах. При цьому, на місці аварії прибула швидка допомога.  Читайте також: Аварія в Ужгороді: зіткнулися Renault та For...
Кримінал
В’їжджаючи до України з боку Словаччини, водій вантажівки під час контролю на митному посту «Ужгород» Закарпатської митниці Держмитслужби подав товаросупровідні документи, згідно яких через кордон переміщувався товар «моторне масло». Вартість вантажу – майже 35 тис євро, інформує Закарпатська митниця Держмитслужби.  За результатами зважування транспортного засобу інспектори спільно з робочою групою Департаменту протидії митним правопорушенням та контрабанд...
Суспільство
Ведмедів оглядають раз на півроку, проводять чіпізацію та вакцинацію. Операція триває недовго, оскільки тримати тварин під наркозом доволі ризиковано. За анестезію відповідає запрошений з Франківська ветлікар. Більше - у сюжеті. Читайте також: Полюють на ведмедів задля статусу - WWF-Україна Хочете отримувати найважливіші новини в месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram