Уже втретє члени виконкому Ужгородської міськради не прийняли умови конкурсу на пасажирські перевезення

Якщо нині навіть на «найменших» питаннях рекламуються всі, хто зібрався хоч у якусь раду, то що вже казати про справді соціально «жирне» питання якості перевезень в Ужгороді. Однак на ньому не один опинився на «шпагаті» перед дилемою – те, що треба говорити, йдучи у мери, необхідно ще поєднати й з інтересами власного бізнесу або ж просто кишені, пише 7dniv.info

Правила конкурсу треба було затвердити рішенням виконкому до середини вересня, щоб у жовтні провести сам конкурс, відібрати перевізників, які працюватимуть із 16 грудня, коли закінчується термін дії угод із тими, хто возить ужгородців зараз.

Проте минулого тижня члени виконкому, хоча повинні готуватися до засідання заздалегідь, почали вже безпосередньо під час зібрання розмірковувати, чого не вистачає в умовах конкурсу.

Керівник відділу транспорту Петро Бобик пояснював, що умови конкурсу регламентуються постановою Кабміну, а все решта, що хочуть ужгородці, щоб їздити комфортно, викладається в договорі замовника послуг і перевізника, який теж запропонують членам виконкому як окреме рішення.

Домовившись, щоб саме так вирішити всі колізії, тут же призначили позачергове засідання на наступний день, у четвер. Проте прийшли лише кілька членів виконкому – інші просто «щезли».

Цієї середи питання знову винесли на розгляд. Почалося обговорення із заяви профільного заступника, у віданні якого транспорт, Ярослава Шафаря: якщо рішення не приймете, то тільки полегшите мені і працівникам відділу життя, бо конкурс проводити складно, однак вже у грудні в місті працюватимуть перевізники-нелегели, 80 новим закупленим автобусам ми не дамо взятися до роботи.

Далі несподівану заяву зробив секретар міської ради Богдан Андріїв – якщо перед тим він наполягав, що потрібно приймати умови і негайно, то цього разу оголосив, що голосувати «за» не буде. Пояснив: у нього немає інформації про жоден куплений новий автобус, а конкурс треба відкласти, бо проведе його нинішня влада, а працювати перевізникам уже з новою, то щоб вони не мали конфліктів. «Не бачу проблем, якщо не встигнемо з конкурсом», – сказав Андріїїв.

Міський голова Віктор Погорєлов дорікнув: «Ви ж на минулих засіданнях вимагали прийняття!». Андріїв відговорився: «А я тепер вивчив!». «Раніше треба було вивчати», – зауважив мер.

До дискусії долучилися громадські активісти, нарікали, що не врахували дві їхні головні пропозиції: внести до вимог встановлення систем видачі електронних квитків і зазначити, що автобуси не повинні бути старіші певного року випуску.

Голова Громадської ради Олександр Пересоляк одразу повідомив, що він знає фірму, яка готова встановити систему для електронних квитків. На це керівник відділу зауважив, що таку систему хотіли встановити у Львові ще в 2013 році, але коштувало тоді це близько 8 мільйонів євро. А щодо встановлення віку автобусів, то це, за словами Бобика, підпадає під визначення регуляторного акту і процедура прийняття – 3 місяці.

«Миротворцем» спробувала виступити голова ДПІ Марія Бадида, чим роздратувала Пересоляка. Він не прямо, але «послав» її: «Марія Петрівна, ви йдете в мери, то йдіть… зробіть щось».

Відтак міський голова запропонував проголосувати за умови конкурсу, а договір із врахованими доповненнями розглянути на наступному засіданні. «Якщо хтось не голосує, значить підтримує перевізників, які не хочуть виконати умови і покращити якість перевезення ужгородців, – наголосив Віктор Погорєлов. – У мене маршруток не було, нема і не буде, поки тут кожен печеться про свої інтереси чи піариться перед виборами, ми залишимо ужгородців без перевезень, або будуть їздити нелегали. Про людей потрібно думати!»

Присутній на засіданні прокурор порадив: продовжіть існуючі договори на перевезення і проведіть конкурс, як того вимагає закон. Але на це вже категорично заперечив Ярослав Шафарь: «Я здивований, що така пропозиція йде від прокурора!» І запевнив, що таке неможливо. Зрештою, вирішили приймати рішення про умови разом із договором через іще тиждень.

Бо ж основним «фігурантам» потрібні і приводи порозказувати, як вони закон відстоюють та про ужгородців дбають, і при такому «духовному» про матеріальне не забути.

А між тим керівник відділу транспорту Петро Бобик після засідання через тиск перевізників і лобістів, у кожного з яких свої інтереси, подав заяву на звільнення…

0312.ua

В Ужгороді вкотре розглядають питання якості перевезень

Уже втретє члени виконкому Ужгородської міськради не прийняли умови конкурсу на пасажирські перевезення

Якщо нині навіть на «найменших» питаннях рекламуються всі, хто зібрався хоч у якусь раду, то що вже казати про справді соціально «жирне» питання якості перевезень в Ужгороді. Однак на ньому не один опинився на «шпагаті» перед дилемою – те, що треба говорити, йдучи у мери, необхідно ще поєднати й з інтересами власного бізнесу або ж просто кишені, пише 7dniv.info

Правила конкурсу треба було затвердити рішенням виконкому до середини вересня, щоб у жовтні провести сам конкурс, відібрати перевізників, які працюватимуть із 16 грудня, коли закінчується термін дії угод із тими, хто возить ужгородців зараз.

Проте минулого тижня члени виконкому, хоча повинні готуватися до засідання заздалегідь, почали вже безпосередньо під час зібрання розмірковувати, чого не вистачає в умовах конкурсу.

Керівник відділу транспорту Петро Бобик пояснював, що умови конкурсу регламентуються постановою Кабміну, а все решта, що хочуть ужгородці, щоб їздити комфортно, викладається в договорі замовника послуг і перевізника, який теж запропонують членам виконкому як окреме рішення.

Домовившись, щоб саме так вирішити всі колізії, тут же призначили позачергове засідання на наступний день, у четвер. Проте прийшли лише кілька членів виконкому – інші просто «щезли».

Цієї середи питання знову винесли на розгляд. Почалося обговорення із заяви профільного заступника, у віданні якого транспорт, Ярослава Шафаря: якщо рішення не приймете, то тільки полегшите мені і працівникам відділу життя, бо конкурс проводити складно, однак вже у грудні в місті працюватимуть перевізники-нелегели, 80 новим закупленим автобусам ми не дамо взятися до роботи.

Далі несподівану заяву зробив секретар міської ради Богдан Андріїв – якщо перед тим він наполягав, що потрібно приймати умови і негайно, то цього разу оголосив, що голосувати «за» не буде. Пояснив: у нього немає інформації про жоден куплений новий автобус, а конкурс треба відкласти, бо проведе його нинішня влада, а працювати перевізникам уже з новою, то щоб вони не мали конфліктів. «Не бачу проблем, якщо не встигнемо з конкурсом», – сказав Андріїїв.

Міський голова Віктор Погорєлов дорікнув: «Ви ж на минулих засіданнях вимагали прийняття!». Андріїв відговорився: «А я тепер вивчив!». «Раніше треба було вивчати», – зауважив мер.

До дискусії долучилися громадські активісти, нарікали, що не врахували дві їхні головні пропозиції: внести до вимог встановлення систем видачі електронних квитків і зазначити, що автобуси не повинні бути старіші певного року випуску.

Голова Громадської ради Олександр Пересоляк одразу повідомив, що він знає фірму, яка готова встановити систему для електронних квитків. На це керівник відділу зауважив, що таку систему хотіли встановити у Львові ще в 2013 році, але коштувало тоді це близько 8 мільйонів євро. А щодо встановлення віку автобусів, то це, за словами Бобика, підпадає під визначення регуляторного акту і процедура прийняття – 3 місяці.

«Миротворцем» спробувала виступити голова ДПІ Марія Бадида, чим роздратувала Пересоляка. Він не прямо, але «послав» її: «Марія Петрівна, ви йдете в мери, то йдіть… зробіть щось».

Відтак міський голова запропонував проголосувати за умови конкурсу, а договір із врахованими доповненнями розглянути на наступному засіданні. «Якщо хтось не голосує, значить підтримує перевізників, які не хочуть виконати умови і покращити якість перевезення ужгородців, – наголосив Віктор Погорєлов. – У мене маршруток не було, нема і не буде, поки тут кожен печеться про свої інтереси чи піариться перед виборами, ми залишимо ужгородців без перевезень, або будуть їздити нелегали. Про людей потрібно думати!»

Присутній на засіданні прокурор порадив: продовжіть існуючі договори на перевезення і проведіть конкурс, як того вимагає закон. Але на це вже категорично заперечив Ярослав Шафарь: «Я здивований, що така пропозиція йде від прокурора!» І запевнив, що таке неможливо. Зрештою, вирішили приймати рішення про умови разом із договором через іще тиждень.

Бо ж основним «фігурантам» потрібні і приводи порозказувати, як вони закон відстоюють та про ужгородців дбають, і при такому «духовному» про матеріальне не забути.

А між тим керівник відділу транспорту Петро Бобик після засідання через тиск перевізників і лобістів, у кожного з яких свої інтереси, подав заяву на звільнення…

Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати