В Ужгороді невідомий викрав гроші із сумочки медпрацівниці

Жінка не замкнула кабінет, де залишила свою сумочку

За допомогою до ужгородських міліціонерів звернулась 55-річна жителька Ужгородського району, яка працює в лікарні. Жінка повідомила, що з її службового кабінету невідома особа вкрала мобільний телефон та грошові кошти в сумі 2400 гривень, пише karpatnews.in.ua

На місце події прибула слідчо-оперативна група та працівники карного розшуку міськвідділу міліції. З'ясувалося, що у кабінеті потерпіла залишила свою жіночу сумку, в якій знаходилися гроші та мобільний телефон. Сама вийшла на кілька хвилин у капличку, яка розташована на території медзакладу. При цьому двері до свого кабінету не зачинила. Легковажністю жінки й скористався ласий до чужих речей зловмисник. Його розшукує міліція, - повідомили в Ужгородському МВ УМВС.

Шановні ужгородці! Міліціонери обласного центру закликають вас бути обачними та пильними, не залишати без нагляду свої речі. Завжди зачиняти двері до кабінетів, навіть якщо вийшли ненадовго.

Не афішуйте наявність у вас дорогих речей, особливо мобільних телефонів. Не виставляйте напоказ прикраси і годинник. Не діставайте без зайвої потреби гроші, тим більше не перераховуйте їх у всіх на виду. Цим може скористатися зловмисник, який бачить, де лежить ваш гаманець, мобільник чи інші цінності.

Якщо не вдалося уникнути біди, не гайте часу, а дзвоніть на 102, або зверніться до міськвідділу міліції. Ваше повідомлення допоможе оперативно знайти зловмисника. 

Автор
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати