Ужгородський водоканал потребує коштів

Вже декілька разів поспіль на сесіях міської ради Ужгорода депутати не можуть прийняти рішення щодо виділення 2,5 мільйонів гривень міськводоканалу.

Як пояснював директор КП «Водоканал м.Ужгород» Станіслав Карташов, це рішення є конче необхідним для погашення боргу підприємства за електроенергію. Однак, сесія в обласному центрі Закарпаття вже декілька місяців не може відбутись – то депутати її прогулюють, то не можуть дійти консенсусу щодо масштабного дерибану землі, - відповідно, проект рішення щодо Водоканалу залишається поза їх увагою, пише mukachevo.net

Разом з тим, нещодавно стало відомо, що «Закарпатобленерго» дало термін Водоканалу до 5 серпня, аби прийняти рішення щодо погашення боргів підприємства за електроенергію, інакше відбудеться повне припинення постачання електроенергії. У зв’язку з цим Віктор Погорєлов завтра, 5 серпня, знову скликає депутатів, аби прийняти рішення, яке дозволить не допустити до критичної точки водопостачання в місті.

Керівник Водоканалу Станіслав Карташов у спеціальному коментарі для Mukachevo.net зазначив: «Те, що депутати стільки разів поспіль не змогли прийняти таке рішення, більше схоже на політичні ігри. Якщо воно знову не пройде – будемо змушені обмежувати водопостачання на місто. Мова йде про мікрорайони з цілодобовим постачанням, їх знову переведемо на воду по графіку.  Про те, що місто взагалі залишиться без води, зараз не  йдеться, це спроба нагнітати обстановку від окремих людей». 

Автор
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати