
Реклама
11:45, 29 грудня 2015 р.
Державний реєстр судових рішень
Реклама
Інформаційна автоматизована система єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) займається накопиченням, обліком таопрацюванням даних юридичних та фізичних осіб-підприємців. Отримуючи витяг з ЄДРПОУ, замовник одержує вичерпну інформацію щодо найменування, місцезнаходження, статусу та ініціалів керівних або довірених осіб будь-якого підприємства. Документ містить дані про вид діяльності, форму власності установи, інформацію щодо засновників, розмір статутного капіталу та інше. Критерії пошуку інформації можуть відрізнятися, розподіляючи запити на декілька видів: базовий, розширений та вибірковий. Витяг з ЄДР оформлюється за законодавчо визначеним порядком на бланку суворої звітності з обліковою серією і номером. Запитувач має право звертатися до будь-якої реєстраційної служби для отримання виписки незалежно від свого місцезнаходження та адреси проживання.
Державна реєстрація юридичних осіб, що проводиться державним реєстром, засвідчує факт створення або припинення діяльності підприємства. Такі дані зазначаються у реєстраційних картках організацій. Інформаційний сервіс ЄДР такий же загальнодоступний, як і державний реєстр судових рішень України. Пошук даних може здійснюватись за кодом ЄДРПОУ, назвою та ініціалами юридичної особи.
Для отримання витягу з Єдиного державного реєстру, запитувач має подати наступні документи:
·Запит встановленого зразка (подається особисто засновником чи уповноваженими особами підприємства);
·Копію квитанції про сплату інформаційних послуг;
·Паспорт та документ уповноваженої особи;
Сплачений письмовий запит може подаватися як особисто, так і у формі супровідного листа, надісланого поштою. Розгляд і видача документу здійснюєтьсяпротягом 5 робочих днів при наявності всіх необхідних документів. За одержання витягу запитувач має сплатити 51 грн., а також 3 грн. 40 коп. за кожен аркуш на бланку.
Для отримання документу необхідно декілька раз відвідати банківську установу та реєстраційну службу, оскільки клієнтам не повідомляють про кількість сторінок взапиті до сплати початкового внеску.
Тому після оплати першого внеску та отримання інформації щодо кількості сторінок в документі, замовник має здійснити доплату за додаткові сторінки через відділення банку. Отримавши квитанцію, необхідно знову повернутися до реєстратора з документом, підтверджуючим оплату.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Жінки все активніше грають в онлайн-ігри: тренд 2025 року
Новини компаній
17:00
Вчора
16:29
Вчора
ТОП новини
Оголошення
20:48, 20 червня
18:07, Вчора
07:52, 21 червня
23:56, 19 червня
live comments feed...