Як на Закарпатті оформляли гуманітарний вантаж для армії зі Словаччини (ФОТО, ВІДЕО)

27 січня 2015, на митний пункт пропуску «Ужгород» заїхали 6 вантажівок з гуманітарним вантажем.

Транспортні засоби, що пройшли контроль зі словацького боку, на території України зустрічали перший заступник голови Закарпатської облради Михайло Попович, Генконсул Словацької Республіки в Ужгороді Янка Бур'янова та заступник начальника Закарпатської митниці ДФС Михайло Свида.

Постановою Кабінету міністрів України від 8 жовтня 2014 №566 «Про питання митного оформлення вантажів гуманітарної допомоги» передбачено, що на період проведення антитерористичної операції пропуск через митний кордон України, декларування і митне оформлення гуманітарного товару, наданого урядами інших держав через уповноважені ними організації здійснюється без застосування заходів нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності.

Тому одяг, взуття, намети, індивідуальні засоби захисту та інший вантаж вагою майже 37 тис. кг і вартістю 469764 Євро, - все, що надав уряд Словаччини швидко дістанеться пункту призначення.

Нагадуємо, що ця гуманітарна допомога для України від Словаччини не перша.

Так, наприклад, 4 червня 2014 через пункт пропуску «Ужгород» також заїжджала гуманітарна допомога на загальну суму понад 28 тисяч Євро. Тоді вантаж призначався переміщеним з Кримського півострова в материковій частині України військовослужбовцям та їх родинам, зокрема, це були електрогенератори, освітлювальні прилади, посуд тощо.

oozbdppxgsalxqxnjibwjqsslr egfwttlsupik
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку