На Закарпатті шахраї обікрали власників карт «ПриватБанку» (ВІДЕО)

Один дзвінок з банківського цілком офіційного телефонного номера, і всі гроші з банківської картки "полетіли".

На яку суму обчистили людей в Закарпатській області?

І про скандал в соцмережах розповість кореспондент "Подробиць" Марина Коваль.

Всі ці жінки працюють в одній гімназії - в гірському селі Буштино в Закарпатській області. І всі вони в один день стали, кажуть, жертвами шахраїв.

"Подзвонили і представилися, що це Служба Безпеки банку і сказали, що з моєї картки намагаються перевести гроші", - розповідає потерпіла Ольга Рущак.

Дзвонили з офіційного номера "Приватбанку", він зберігся в телефоні однієї з жінок у вхідних дзвінках.

"Повністю назвали моє прізвище, мою домашню адресу, моє місце роботи, все, номер картки всі переклади, навіть які я робила два дні тому", - розповідає потерпіла Ольга Рущак.

Не повірити, що хтось інший, а не співробітник банку може розташовувати такими даними, було важко.

Тому жінки назвали три цифри коду із зворотного боку картки. Ті, хто телефонував, а всім трьом обдуреним жінкам дзвонили різні люди, був чоловічий голос і жіночий. Пояснили одне і те ж - це потрібно для блокування карти, щоб з неї не вкрали гроші.

"Я йому назвала, вже далі я дізналася, що це таке таємна інформація", - розповідає потерпіла Ольга Рущак.

І буквально відразу ж гроші почали "витікати". Того дня заяви в Тячівського району міліцію подали не тільки ці три жінки. Ще четверо їхніх колег по гімназії, і двоє жителів села - всі вони клієнти "ПриватБанку".

Загалом вкрали більше 100 тисяч гривень і перевели на рахунок інтернет-магазину, зареєстрованого в Росії.
Так, у всякому разі, зазначено в роздруківці Приватбанку, які отримали постраждалі.

Офіційний же відповідь з банку - був такий.

"Аналіз нинішньої ситуації показав, що ваше ставлення з третіми особами носять цивільно-правовий характер і знаходяться поза зоною відповідальності банку. Ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи", - розповідає про відповідь "ПриватБанку" потерпіла Ольга Підлужна.

"Це шахрайство з використанням електронно-обчислювальної техніки за допомогою мережі Інтернету", - пояснює начальник сектору по боротьбі з кіберзлочинністю УМВС в Закарпатській області Любомир Цьока.
Експерти ж вважають, що отримати дані клієнтів, та ще й такі докладні, без допомоги співробітників банків практично неможливо.

"За статистикою, якраз порушення інформаційної безпеки в цих порушеннях задіяні внутрішні, це називається - інсайдерські сторони", - пояснює провідний науковий співробітник інституту кібернетики, доцент кафедри математичних методів захисту інформації КПІ Олексій Фаль.

Скандал розгорівся публічно на сторінці заступник голови правління "Приватбанку" Олега Горохівського в Facebook.

Люди завалили його скаргами - мовляв, вони розраховували на один курс, зазначений на сайті фінансової установи, а банк заднім числом, за операціями ще з першого вересня минулого року, списав тепер зовсім по-іншому.

- У мене знята банком велика сума грошей з таким приміткою: "Коригування сум за операціями в іноземній валюті". Причому гроші зняті навіть з карт, за якими взагалі не було операцій в іноземній валюті! Як же так? Я перекладала гроші за курсом банку, який був на сайті "Приват24".

- Списали гроші, незрозуміло за яку коригування. Мало того, що "Приват" поимел своїх клієнтів на подвійний конвертації, так ще й нахабно обікрав.

- На якій підставі Ви заднім числом робите коригування? А двома роками раніше?

- Завтра буде мінус мільйон, бо просто так захотілося "ПриватБанку".

Горохівський обуреним клієнтам порадив "обговорення коригувань вести на інших сторінках". Ті ж, хто звернувся в банк офіційно отримали стандартні відповіді - клієнт зобов'язаний погасити заборгованість.

"Відповідальність має нести саме фінансова установа, яка, так надійшло зі своїми вкладниками. Важко говорити про технічні збої - це малоймовірно. Це просто було зроблено з метою заробити грошей. Нічого особистого - лише бізнес", - пояснив адвокат Ростислав Кравець.

Обдурені шахраями клієнти в селі Буштино тепер чекають розслідування. Обурені клієнти, які написали в Фейсбук, обіцяють дійти до суду.

Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку