15:00, 19 грудня 2014 р.
Майже 300 закарпатців скористалися конституційним правом
Україна як правова держава гарантує громадянину право на звернення - це закріплено статтею 40 Конституції. У Закарпатті цим правом скористалося 299 громадян: вони написали письмові звернення до органів Головного управління ДФС області.
Право на звернення є важливим конституційно-правовим засобом захисту та однією з організаційно-правових гарантій дотримання прав і свобод громадян. Теоретично це право включає дві складові.
По-перше, звернення громадян є однією з форм участі населення в державному управлінні, у вирішенні державних і громадських справ, можливістю активного впливу громадянина на діяльність органів державної влади та місцевого самоврядування.
По-друге, це спосіб відновлення порушеного права громадянина шляхом подання до органів державної влади скарг, заяв і клопотань. У такому розумінні це механізм виконання соціальних обов'язків публічної влади.
Якщо розглядати практичну сторону права на звернення, тобто ту, з якою зверталися громадяни саме до органів ДФС, то теоретичний поділ на дві складові знайде своє підтвердження. Цей висновок випливає з порушеної тематики у зверненнях, серед них найпоширеніші - інформування про ухилення від сплати податків, проведення перевірок діяльності суб'єктів господарювання, надання роз'яснень норм податкового законодавства і т.д.
Важливим заходом реалізації конституційного права громадян на звернення та особистий прийом громадян.
Так, з початку року посадовими особами Головного управління ДФС в Закарпатські області в громадських приймалень було проведено 389 прийомів. Всі звернення, подані на особистому прийомі зареєстровані, відповіді заявникам дані вичерпні. Під час особистого спілкування чиновників з платниками, останніх цікавило роз'яснення та застосування норм податкового законодавства з податку на додану вартість, податку на прибуток підприємств, податку з доходів фізичних осіб, плати за землю, податкової звітності і т.д.
Відповідальними працівниками у відомстві здійснюється щорічний аналіз звернень громадян, які надходять до органів ДФС. Це дає можливість робити висновки про реальний стан здійснення конституційних прав громадян та вирішення питань, порушених у цих зверненнях. Одним з підтверджень того, що робляться правильні висновки, є те, що протягом 11 місяців 2014 надійшло на 24 письмові звернення менше, ніж торік.
Особлива увага приділяється виявленню та усуненню причин, що є першопричиною скарг громадян, вживаються заходи для запобігання виникнення підстав для обґрунтованих повторних звернень та звернень до органів вищого рівня, вирішення питань про відповідальність посадових осіб, з вини яких допущені порушення, бюрократизм і тяганина, які стали причиною звернення зі скаргою громадянина.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
13:32, 1 грудня
5
11:01, 4 грудня
10:15, 9 грудня
20
09:21, Сьогодні
7
09:28, 3 грудня
live comments feed...