• Головна
  • Індекс лояльності абонентів Укртелекому сягнув 67% від початку 2025 року
Новини компаній
15:00, Сьогодні

Індекс лояльності абонентів Укртелекому сягнув 67% від початку 2025 року

Новини компаній
Індекс лояльності абонентів Укртелекому сягнув 67% від початку 2025 року, фото-1

З початку 2025 року Укртелеком продовжував забезпечувати доступ до інтернету в усіх регіонах країни, системно розвиваючи сучасну оптичну телекомунікаційну інфраструктуру. Водночас компанія досягла важливого результату – високого рівня задоволеності та лояльності клієнтів, що підтверджує Net Promoter Score (NPS).

Високий рівень лояльності клієнтів

Індекс лояльності абонентів Укртелекому сягнув 67% від початку 2025 року, фото-2

За результатами оцінювання, рівень лояльності нових оптичних абонентів Укртелекому з початку 2025 року склав 67%. Це свідчить про довіру клієнтів, їхню готовність рекомендувати послуги компанії та підтверджує якість сервісу. Такий показник відповідає кращим європейським практикам операторів, що надають послуги оптичного інтернету.

Оптична інфраструктура та підключення

Індекс лояльності абонентів Укртелекому сягнув 67% від початку 2025 року, фото-3

Компанія послідовно модернізує мережу, замінюючи мідну інфраструктуру на оптичну та прокладаючи нові лінії, що дає змогу надавати стабільні й якісні телекомунікаційні послуги навіть у складних умовах повномасштабної війни. З початку року прокладено понад 2 тисячі кілометрів волоконно-оптичних ліній.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість нових підключень у сегменті B2C зросла на 17,6%, а в бізнес-сегменті (великий бізнес та SME) — на 10%. До оптичного інтернету підключено понад 60 медичних і майже 100 навчальних закладів. Загалом оптична мережа Укртелекому охоплює вже більш як 1 350 медичних та понад 1 830 освітніх установ.

Фінансові результати та міжнародне визнання

Індекс лояльності абонентів Укртелекому сягнув 67% від початку 2025 року, фото-4

У першому півріччі 2025 року доходи від послуг оптичного інтернету зросли на 10,5% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Загальний дохід компанії склав майже 2,47 млрд грн, EBITDA – понад 540 млн грн, а маржа EBITDA - 22,1%.

Юрій Курмаз, Генеральний директор АТ «Укртелеком»:«Високий рівень NPS у 67% чітко показує, що українці дедалі частіше обирають оптичний інтернет від Укртелекому та готові його рекомендувати. Це наша ключова перемога — довіра клієнтів. До того ж, цей показник відповідає найкращим європейським практикам. Ми пишаємося тим, що досвід Укртелекому привертає увагу міжнародних партнерів: цьогоріч компанія приєдналася до асоціації Connect Europe, яка об’єднує лідерів телеком-галузі в Європі».

Соціальний внесок

Компанія зберігає стабільний рівень операційної ефективності та відповідально виконує свої зобов’язання перед державою. За перше півріччя 2025 року Укртелеком сплатив понад 785 млн грн податків та зборів до бюджетів усіх рівнів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення