
18:18, 23 березня
В Укрзалізниці стався масштабний технічний збій: онлайн сервіси тимчасово не працюють
Сьогодні зранку через технічний збій в ІТ-системі Укрзалізниці припинили роботу онлайн сервіси. Зокрема, недоступні продаж квитків через застосунок і сайт, замовлення послуг та довідкові сервіси. Проблема не усунута станом на 18.20.
Фахівці працюють над усуненням проблеми, а компанія оперативно змінила процеси, щоб пасажири могли користуватися послугами без перешкод. Збільшено кількість працівників у касах вокзалів, а начальникам поїздів дозволили оформлювати проїзд на борту у термінових випадках.
Якщо раніше придбаний квиток не відображається у застосунку, варто перевірити електронну пошту — там має бути PDF-версія.
На час усунення збою продаж квитків на всі міжнародні рейси, що відправляються 23 та 24 березня, здійснюється виключно у касах. Для оформлення групових перевезень, вагонів для осіб з інвалідністю чи інших послуг необхідно звертатися на електронну адресу [email protected].
Рух поїздів здійснюється за графіком, ситуація контрольована.

Підписуйтеся на наш Телеграм-канал та отримуйте новини ще оперативніше!
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Оголошення
09:10, 16 червня
10
17:24, 4 червня
16:21, 6 червня
15
13:56, 9 червня
2
live comments feed...