
17:32, 18 грудня 2024 р.
«Фейки та дискредитація: як атакують українські волонтерські фонди»

OSINT-агенція Molfar з’ясувала, що за останні два роки на найбільші благодійні фонди України – “Повернись живим”, фонд Сергія Притули та United24 – здійснюється системна інформаційна кампанія.
36% атак мають російський слід, решта – справа рук прихильників певних політичних сил чи груп. Основна мета – підірвати довіру до волонтерів, дискредитувати їхніх лідерів та зменшити кількість донатів.
Найпопулярніші наративи:
«Де супутник?» – атаки на фонд Притули, попри ефективну роботу супутника ICEYE.
«Тиловий щур» – фейки про Тараса Чмута з фонду «Повернись живим», ігноруючи його бойовий досвід.
Погрози амбасадорам United24, зокрема Тімоті Снайдеру.

Найбільше атак поширюється через Telegram – 64,5%.

Деталі дослідження за посиланням.
Підписуйтеся на наш Телеграм-канал та отримуйте новини ще оперативніше!
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Property management у сфері краси: як GoBeauty Studios перетворює квадратні метри на прибутковий бізнес
Новини компаній
11:00
8 вересня
Ribas Rooms Ferenc Lviv: нове життя історичного готелю у Львові
Новини компаній
13:00
3 вересня
Тематична вечірка: як перетворити день народження на кіноісторію
Новини компаній
13:00
1 вересня
ТОП новини
Оголошення
10:31, 2 вересня
09:50, 28 серпня
11:59, 28 серпня
18