• Головна
  • VIVO café на АЗК UPG: коли якість та любов до клієнта – у пріоритеті
Новини компаній
09:15, 9 листопада 2023 р.

VIVO café на АЗК UPG: коли якість та любов до клієнта – у пріоритеті

Новини компаній
VIVO café на АЗК UPG: коли якість та любов до клієнта – у пріоритеті, фото-1

Більш як півтора року тому українці прокинулися у новій реальності. Кардинальні зміни відбулися у всіх сферах, і паливний ринок – не виняток. І у якийсь момент автозаправні комплекси стали чи не єдиним місцем для людей, де була можливість підкріпитися їжею, випити теплої кави та просто відпочити.

Триматися і тримати

Швидко знайти нових постачальників продукції, переглянути технологічні процеси, оптимізувати асортимент страв – кроки, на які пішла мережа VIVO café, щоб витримати найбільшу турбулентність у перші місяці вторгнення.

Ключовим у цьому питанні стало те, що кухні ресторанів є підприємствами повного циклу: страви тут готуються з-під ножа зі свіжих продуктів. Відрізняється мережа й тим, що тут впроваджено систему контролю НАССР (ХАССП), яка запобігає будь-яким ризикам.

«У ті найтривожніші для всіх дні ми працювали нон-стоп. Зігрівали, годували людей ситними та смачними обідами, підтримували, як могли. З 24 до 27 лютого використали весь запас товарів та інгредієнтів, який було розраховано на три тижні. Але вистояли, знайшли вихід, адже знали, що наші АЗК на трасах часто чи не єдине місце, де можна попоїсти усією родиною. Те, що у нас своя кухня, де страви готуються тут і зараз, відіграло ключову роль», – розповіла Вікторія Горова, заступниця виконавчого директора мережі АЗК UPG.

Усі комплекси UPG завбачливо було обладнано генераторами, і ресторани працювали безперебійно.

«Наші АЗК у містах ми називали «годівничками». Усі пам’ятають час, коли закрилися майже всі маленькі кафе та інші заклади. Важливо, що українці, які завітали до нас тоді, залишилися постійними клієнтами й до сьогодні. Динаміка росту VIVO café дуже позитивна», – поділились у UPG.

Цінова політика не змінилась, і навіть у найтемніші часи компанія обрала бути вірною своїм клієнтам.

Концепція VIVO café – робити клієнтів щасливішими

Тішити та дивувати українців цікавими новинками – один з аспектів оновленої концепції VIVO café. Тож цього літа компанія запустила власний бренд культового десерту ice U у трьох цікавих форматах.

Вікторія Горова розповіла: «Ми усвідомлюємо важливість ментального здоров’я нації, особливо сьогодні, під час війни. Створюючи морозиво, ставили собі за мету підтримати ту дитину, яка живе в кожному з нас. З ice U легко поринути у дитинство, відчути ту захищеність та безумовну любов, пригадати смак дитинства».

UPG вдалося створити смачне та естетично красиве морозиво з ніжною текстурою та правильними смаковими характеристиками.

Секрет бестселера

VIVO café пишається своїми авторськими стравами. Соковиті бургери на UPG – топ клієнтських замовлень. У нас вони представлені у семи варіаціях. А дитяча версія – навіть у спеціальному боксі.

VIVO café на АЗК UPG: коли якість та любов до клієнта – у пріоритеті, фото-2

Днями в ресторанах з’явилася цікава новинка – соковитий хот-дог із беконом, в якому підсмажене сальце не залишить байдужим жодне українське серденько.

У фуд-сервісі на UPG постійно стежать за трендами, характерами та настроями своїх клієнтів. В оновленому меню ви більше не зустрінете складних назв. Компанія обрала поєднання простоти, легкості та природності з вишуканістю смаку. З популярних новинок – боули з тунцем або яловичиною з кіноа, страви з авокадо та багато іншого.

Водночас у VIVO café переконані, що швидкість не може бути найголовнішою ознакою якісного сервісу, принаймні у тому, що стосується приготування їжі. Висока якість та безпека тут залишаються у пріоритеті.

Завжди будьте в курсі цін на пальне, акцій та новин мережі, долучившись до офіційного чат-боту АЗК UPG.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...