• Головна
  • Ремаркетинг у Facebook: як він працює та чому це важливо для вашого бізнесу
Новини компаній
09:00, 13 жовтня 2023 р.

Ремаркетинг у Facebook: як він працює та чому це важливо для вашого бізнесу

Новини компаній

Ремаркетинг – реклама для користувачів, які раніше виявили інтерес до вашого сайту, мобільного застосунку або сторінки в соцмережах. Вона нагадує їм про переглянутий раніше товар і підштовхує до покупки. Мабуть, ви помічали, як після перегляду певного товару в соцмережі починає траплятися схожа реклама – це і є ремаркетинг. У рекламі Facebook цей ефективний інструмент залучення клієнтів називається ретаргетингом.

Ремаркетинг у Facebook: як він працює та чому це важливо для вашого бізнесу  , фото-1

Переваги ретаргетингу:

  • він значно дешевший за рекламні кампанії «з нуля»;
  • ефективне використання рекламного бюджету.

У наш час надлишку інформації дуже важливо вчасно нагадати користувачам про свій продукт, адже вони можуть просто забути про нього або про вашу компанію, а через деякий час вибрати аналогічний продукт у конкурента.

Як працює ремаркетинг у соціальних мережах

Для впровадження ремаркетингу необхідно встановити на сайт піксель Facebook, який ідентифікуватиме відвідувачів й генеруватиме інформацію про них. Скориставшись цією інформацією, ви зможете грамотно налаштувати рекламу у Фейсбуці й показувати оголошення тим людям, які раніше цікавилися товаром.

Залежно від специфіки товару чи послуги для ремаркетингу може використовуватися різний формат оголошень: пост, відео, банер чи карусель із товарами. Рекламні оголошення можна показувати в стрічці новин, Reels, Stories та інших інструментах Facebook та Instagram.

Ретаргетинг виконує цілу низку завдань бізнесу:

  • підвищує трафік та конверсії;
  • знижує кількість незавершених покупок;
  • сповіщає цільову аудиторію про майбутні акції та знижки;
  • нагадує конкретним користувачам про наявні товари.

Підсумовуючи, ремаркетинг у соцмережах – важливий елемент воронки продажів та ефективний інструмент залучення клієнтів, від якого не варто відмовлятися. Однак для грамотного налаштування ремаркетингу варто звернутися до фахівців, щоб уникнути зливу рекламного бюджету.

Диджитал-агентство Ланет CLICK пропонує послуги з просування у Facebook та таргетованої реклами, гарантує прозору роботу й розумне використання коштів.

З питань вартості послуг звертайтеся:

+38 (044) 225-19-00

[email protected]

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...