Новини компаній
09:00, 13 жовтня 2023 р.
Ремаркетинг у Facebook: як він працює та чому це важливо для вашого бізнесу
Новини компаній
Ремаркетинг – реклама для користувачів, які раніше виявили інтерес до вашого сайту, мобільного застосунку або сторінки в соцмережах. Вона нагадує їм про переглянутий раніше товар і підштовхує до покупки. Мабуть, ви помічали, як після перегляду певного товару в соцмережі починає траплятися схожа реклама – це і є ремаркетинг. У рекламі Facebook цей ефективний інструмент залучення клієнтів називається ретаргетингом.
Переваги ретаргетингу:
- він значно дешевший за рекламні кампанії «з нуля»;
- ефективне використання рекламного бюджету.
У наш час надлишку інформації дуже важливо вчасно нагадати користувачам про свій продукт, адже вони можуть просто забути про нього або про вашу компанію, а через деякий час вибрати аналогічний продукт у конкурента.
Як працює ремаркетинг у соціальних мережах
Для впровадження ремаркетингу необхідно встановити на сайт піксель Facebook, який ідентифікуватиме відвідувачів й генеруватиме інформацію про них. Скориставшись цією інформацією, ви зможете грамотно налаштувати рекламу у Фейсбуці й показувати оголошення тим людям, які раніше цікавилися товаром.
Залежно від специфіки товару чи послуги для ремаркетингу може використовуватися різний формат оголошень: пост, відео, банер чи карусель із товарами. Рекламні оголошення можна показувати в стрічці новин, Reels, Stories та інших інструментах Facebook та Instagram.
Ретаргетинг виконує цілу низку завдань бізнесу:
- підвищує трафік та конверсії;
- знижує кількість незавершених покупок;
- сповіщає цільову аудиторію про майбутні акції та знижки;
- нагадує конкретним користувачам про наявні товари.
Підсумовуючи, ремаркетинг у соцмережах – важливий елемент воронки продажів та ефективний інструмент залучення клієнтів, від якого не варто відмовлятися. Однак для грамотного налаштування ремаркетингу варто звернутися до фахівців, щоб уникнути зливу рекламного бюджету.
Диджитал-агентство Ланет CLICK пропонує послуги з просування у Facebook та таргетованої реклами, гарантує прозору роботу й розумне використання коштів.
З питань вартості послуг звертайтеся:
+38 (044) 225-19-00
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Оголошення
19:25, 21 листопада
19:25, 21 листопада
19:25, 21 листопада
19:25, 21 листопада
19:25, 21 листопада
live comments feed...