Новини компаній
15:00, 28 липня 2023 р.
Засновник CLUST Руслан Тимофєєв розповів навіщо бізнесу соціальні проєкти
Новини компаній
Руслан Тимофєєв — засновник венчур білдера CLUST, серійний підприємець, засновник та керуючий партнер в інвестиційному фонді Adventures Lab, член правління в Young Business Club.
Ми звикли розглядати окремо бізнес та соціальну відповідальність. Однак сьогодні вже як півтора року триває повномасштабна війна і ці поняття стають дедалі ближчими. Все більше підприємств демонструють свою готовність віддавати суспільству частину свого прибутку і ресурсів. Все більше людей надають перевагу компаніям, які активно допомагають ЗСУ. Бути соціально відповідальним зараз – це шлях до успішного майбутнього.
Що таке соціальне інвестування?
Соціальне інвестування – це коли компанія виділяє частину коштів, ресурсів та часу на вирішення соціальної проблеми, або її покращення. Зазвичай кожен обирає свій напрям КСВ, який пов'язаний з діяльністю компанії або відповідає цінностям команди чи фаундера. Обрати свій напрям не складно, достатньо просто зробити ресерч ринку, визначити соціальну проблему та вирішити яким чином ви можете її вирішити.Одним із плюсів відповідального бізнесу є також і те, що він привертає увагу молодого покоління працівників, які хочуть бути частиною чогось більшого, ніж просто заробітної плати. Тому інвестори та підприємства, що вкладають ресурси у соціальні проєкти зможуть з легкістю мати успіх на ринку праці.
Які можуть бути напрями соціального інвестування
Допомога армії та людям, які постраждали від війни. Закупка екіпірування та тактичного спорядження для військових, надання гуманітарної допомоги для жителів прифронтових міст.
Екологічні ініціативи. Спрямовані на збереження природних ресурсів, боротьбу зі зміною клімату, енергоефективність та ін.
Освіта та розвиток. Спрямовані на покращення освітніх можливостей та розвиток навчальних закладів. Охорона здоров'я. Інвестиції для покращення доступу до якісної медичної допомоги, боротьбу із захворюваннями, підтримку лікарень та медичних закладів.Технологічний розвиток. Розробка технологій, які забезпечують соціальний вплив, наприклад, технології доступу до освіти або здоров'я для віддалених регіонів.
Загалом таких напрямів чимало, ви можете допомагати вже створеній організації, чи втілювати у життя власні ініціативи. Головне залишатися соціально відповідальними перед суспільством та своєю діяльністю давати приклад іншим бізнесам.
Руслан Тимофєєв про власний КСВ проєкт – CLUST SPACE інноваційне смартукриття
Для себе ми обрали напрямок впровадження сучасних безпекових рішень у вищих навчальних закладах України.
Чому саме цей напрямок? В основі наших цінностей завжди лежало питання освіти, і, як венчурний білдер, ми розвиваємо EdTech-бізнеси. Однак, під час періоду війни, ми почували відповідальність зробити свій внесок в безперервний освітній процес. Спочатку ми проаналізували проблеми, які зараз є актуальними в українських ВНЗ і зрозуміли, що дуже гостро постає питання укриттів для підтримки безпечного навчального процесу студентів. Тому ми змінили нашу стратегію та вирішили реорганізувати бомбосховища, розташовані на території університетів, перетворивши їх на безпечні освітні хаби. Це призвело до виникнення ідеї створення smart shelter CLUST SPACE.
Наразі ми вже реалізовуємо перше інноваційне укриття CLUST SPACE спільно з КПІ ім. І. Сікорського та дизайн-студією Peker&Partners, залучаючи студентів КНУБА. Ми знаходимось на стадії підготовки до будівельних робіт.
Ми впевнені, що таке поєднання інноваційних рішень та партнерства з університетами створить простір, де знання та безпека злучаться, сприяючи розвитку освіти й суспільства в цілому. Він стане безпечним місцем для навчання майбутніх IT-спеціалістів в Україні. Також CLUST Space може стати платформою для комунікації зі студентами, де українські ІТ-компанії можуть проводити профорієнтаційні заходи й розвивати лояльність майбутніх фахівців.
Чим вигідні соціальні проєкти
Соціальна відповідальність приносить користь не тільки суспільству чи екології, а й бізнесу, який цим займається. Будь-яка діяльність направлена на соціальну складову у майбутньому може принести компанії невичерпну долю лояльності та відданих працівників. Давайте детальніше розберемо, які є переваги для соціально відповідального бізнесу:
- По-перше, це зміцнення репутації. Участь у соціальних проєктах сприяє більш позитивному ставленню споживачів, клієнтів та працівників до компанії.
- Формування лояльності клієнтів. Зазвичай люди підтримують бренди чи підприємства, які активно вирішують соціальні проблеми або сприяють сталому розвитку.
- Залучення талановитих співробітників. Успішна соціальна діяльність стає магнітом для талановитих працівників, які хочуть бути частиною організації зі значущим соціальним впливом.
- Покращення бізнес-екосистеми. Залучення до соціальних проєктів допомагає взаємодії з іншими підприємствами та урядовими організаціями, що сприяє покращенню бізнес-екосистеми.
- Збільшення впізнаваності. Деякі соціальні ініціативи набирають неабиякого розголосу, що принесе компанії додаткову впізнаваність.
Отже, як ми бачимо, соціальні проєкти мають потенціал стати каталізаторами позитивних змін у суспільстві, а також можуть принести користь не тільки довкіллю, а й бізнесу. Як ми можемо спостерігати, у сучасному світі покупцям потрібно не просто задовольнити певну потребу, вони хочуть знати, яка саме компанія за цим стоїть і які цінності вона поділяє. Однією з таких спільних цінностей стають соціальні проєкти.
Бізнеси мають доступ до значних ресурсів, тому вони можуть стати драйверами позитивних змін, сприяючи сталому розвитку, соціальній справедливості та збереженню навколишнього середовища. Таким чином, соціальні проєкти не лише "благодійність", але й інвестиція у майбутнє, що принесе плоди як бізнесу, так і суспільству в цілому.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
17:48
6 жовтня
14:29
6 жовтня
ТОП новини
Оголошення
12:54, 2 жовтня
live comments feed...