Новини компаній
16:00, 23 листопада

Ювелірні вироби Messika

Новини компаній

Ювелірний бренд Messika відкидає стереотипи та вносить нові тренди в прикраси сегмента luxury. Його засновник Валерія Мессіка продовжує сімейні традиції. Першим діловим партнером і єдиним постачальником алмазів ідеального огранювання для ювелірних виробів став її батько.

Ювелірні вироби Messika, фото-1

Секрет успіху

Девіз компанії Messika: «Прикраси з діамантами на кожен день». Вікторія вважає, що краса благородного каменю полягає в досконалій простоті та яскравості, тому в ювелірних виробах його слід використовувати делікатно, з мінімальною кількістю золота. У колекціях Messika ви не знайдете прикраси з хитромудрими важкими формами та складними орнаментами. Лаконічність дизайну доповнюється бездоганним виконанням і гармонійними, ретельно вивіреними пропорціями. Крім того, бренд постійно перебуває в пошуку нових технологій.

За мірками ювелірної індустрії французька марка Messika вельми молода — її історія налічує лише 18 років і розпочалася 2005 року, коли Валері Мессіка, дипломований фахівець у галузі маркетингу та комунікацій, вирішила просувати в консервативному світі коштовностей концепцію діамантів у стилі casual.

Уже в перших прикрасах Messika практично не було ніякої оправи та ніяких складних композицій, одні лише досконалі діаманти. До того ж у майстернях Messika камені закріплюють у практично непомітних трьох золотих лапках. Ще одне ноу-хау бренду: так звана skinny system, винайдена 2007 року, народилася з ідеї Валері створити гнучке, еластичне золото, тонкий дріт з нанизаними на нього діамантами, який би щільно прилягав до шкіри. Такий дріт із золота було отримано завдяки застосуванню нанотехнологій, його використовують одразу в кількох колекціях Messika.

Messika — вибір світових зірок і звичайних людей

Єдині у своєму роді коштовності Messika оцінили елегантні небожительки, зірки першого ешелону такого міжнародного масштабу, як Шарліз Терон, Джуліанна Мур, Єва Лонгорія, Енді МакДауелл, Селін Діон, які можуть дозволити найкраще в ювелірному світі. «Розсмакувавши» стиль Messika на Каннському кінофестивалі ще 2016 року (тоді Валері привезла свої прикраси на кіноогляд вперше), Єва Лонгорія обрала кольє з колекції Diamants Celestes навіть для свого таємного весілля з бізнесменом Хосе Бастоном під Мехіко. Супермодель Саша Пивоварова представляє прикраси Messika в рекламній кампанії, а Наталя Водянова, яка ще кілька років тому оцінила чарівність прикрас Messika, запросила бренд стати ювелірним партнером благодійного ярмарку Fabulous Fund Fair Gala в Лондоні.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...