Новини компаній
16:16, 21 вересня

Договори для фрілансерів

Новини компаній
Договори для фрілансерів, фото-1

За останні десятиріччя утворилося багато нових професій, вимогою до яких був постійний доступ в Інтернет, гнучкий та ненормований графік роботи і велика самостійність. Багато товарів та послуг стали продаватися з електронних торгових майданчиків, для обслуговування яких потрібна велика кількість спеціалістів. Останні ж діють переважно не в межах трудового договору, а в межах цивільно-правової угоди з надання відповідних послуг. Це означає, що вони не прив’язані к постійному робочому місцю в офісі чи цеху, не працюють в межах внутрішнього розпорядку, не користуються соціальним захистом держави (відпустками, вихідними днями, лікарняними) і самостійно розпоряджаються своїм часом.

Загальний трудовий договір для таких працівників не підходить, оскільки тут не трудові, а цивільно-правові відносини. Результат їх праці дуже специфічний, тому готові договори для маркетологів, таргетологів, SEO-, SMM-спеціалістів та копірайтерів скласти самостійно дуже складно. Навіть досвідчені юристи навряд чи впораються с цим завданням, оскільки предметом договору є послуга, що надається за допомогою Інтернет-технологій.

Правова природа договорів для фрілансерів

Фрілансери – особлива категорія працівників, що працюють віддалено і комфорний для себе час. Співпраця з ними дуже зручна для підприємця через такі переваги:

  • спеціалісту оплачується не заробітна плата за відвідування роботи, а винагорода за певний обсяг та якість результату;
  • підприємець не сплачує податків та ЄСВ, оскільки фрілансера не потрібно приймати в штат;
  • З фрілансером легше розірвати стосунки, у той час як звільнити звичайного працівника не так просто;
  • Фрілансер працює на свій страх та ризик, для нього не потрібні інструктажі, атестації, навчання, медичні огляди та вакцинації, як для штатного працівника.

До речі, багато людей зараз стають маркетологами, таргетологами, копірайтерами, SEO- чи SMM-спеціалістами також через переваги для себе. Вони можуть самостійно визначати графік та місце роботи, працювати вдома, не втрачаючи часу на пересування містом, але для того, щоб оформити стосунки з підприємцем, їм потрібний договір. З його структурою можна ознайомитись за посиланням https://thedoc.com.ua/document/dogovir-pro-nadannya-marketingovih-ta-reklamnih-poslug-2, а докладний зміст залежатиме від специфіки послуги, яку надаватиме фрілансер замовнику. Договір з надання послуги з таргетованої реклами, просування товарів, копірайтингу тощо дозволить офіційно оформити ділові стосунки між сторонами, захистити їх інтереси та уникнути можливих непорозумінь.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...