• Головна
  • Inspiration Cafe - школа, в яку діти йдуть з радістю
Новини компаній
17:00, 16 серпня

Inspiration Cafe - школа, в яку діти йдуть з радістю

Новини компаній
Inspiration Cafe - школа, в яку діти йдуть з радістю, фото-1

Чи можливо зацікавити сучасних дітей навчанням? Чи існує така школа, в яку діти бігли б із радістю? Чи знають батьки, що насправді цікавить їх дітей? На всі ці питання можна знайти відповідь, якщо говорити про проєктне навчання - освітній метод, навчаючись за яким, учні певний час досліджуючи і реагуючи на справжні, цікаві та складні питання, отримують потрібні знання та навички. Проєктна діяльність допомагає реалізувати частково програму ранньої профорієнтації учнів, аби в майбутньому випускники свідомо обирали професію і навчальний заклад.

Реальну можливість розвивати навички проєктування мали учні освітнього хабу Inspiration Cafe, які протягом трьох місяців вивчали соціальні запити українців різних вікових категорій та статусів, досліджували кола проблемних питань, спрямованих на позитивні соціальні зміни у громаді, а потім вживали реальних дій щодо реалізації знайдених рішень. Під час підсумкової зустрічі вихованців освітнього хабу були презентовані напрацювання дітей по проєктах соціальної дії. Захід відбувся за участі тренерів та фасилітаторів досліджень, які здійснювали діти.

Використовуючи не лише знання з навчальних дисциплін, а й свої уміння вести перемовини, ухвалювати спільні рішення, нести відповідальність відповідно до ролі в проєктній команді й разом інтерпретувати результати своєї діяльності, діти створили вражаючі проєкти:

  • Нескреба Марія та Глушко Уляна презентували проєкт "Дитяча кімната". Дівчата дошукалися, що для внутрішньо переміщених осіб одним із актуальних є питання працевлаштування. Разом з тим для осіб, які мають дітей, вирішення цього питання може стати проблемним через необхідність забезпечення нагляду за малолітніми та неповнолітніми дітьми. Так виникла ідея організації простору для дітей, який забезпечував би не тільки догляд за ними, а й всебічний розвиток.
  • Сироватка Микита став автром проєкту зі створення ферми "Швидкоїжа". Проєктне дослідження знаходиться на етапі опрацювання та спрямоване на вивчення питання можливості здешевлення собівартості м’ясних та молочних продуктів, які ми бачимо на полицях наших магазинів, за рахунок використання сучасних технологій будівництва та утримання фермерського угіддя.
  • Вражаючим виступом став проєкт Ананченка Дмитра "Світ у вогні. Згадати все". Дмитро з дитинства цікавиться ІТ та вже опанував багато мов програмування. Він запропонував створити комп’ютерну гру, яка допомагає людині на деякий час віртуально зануритися у країну, що перебуває у стані війни. Хлопець привертає увагу гравців на небезпеку та жахіття, які несе із собою війна, а також наголошує на свідомому ставленні до своєї країни, життя та соціуму.
  • Бублік Крістіна, учениця 11 класу, вивчала питання організації змістовного дозвілля людей похилого віку. Опрацювавши понад 80 анкет опитуваних, зрозуміла, як важливо людині в похилому віці відчувати турботу та увагу, спілкуватися і знаходитися в соціальному оточенні, відчувати себе необхідним. Так народився проєкт «Щасливі разом», спрямований на організацію вільного часу людей похилого віку через залучення їх до творчих та соціальних заходів.
  • Окрім інших, був представлений і колективний проєкт учнів 5 класу зі створення реальної квест - гри "Among us", в основі якої лежить віртуадльна комп’ютерна гра.
  • Вартий відзнаки проєкт "Від серця до серця" Васильєвої Аліна, Пузік Софії та Просянік Владислави, що є підприємницькою ініціативою зі створення декоративних прикрас, які дівчата планують реалізовувати поціновувачам дівочої краси та за отримані кошти підтримувати Збройні Сили України.

Тезова презентація проєктів соціальної дії, під час яких були представлені всі згадані громадські ініціативи, відбулася за участі гостей Олени Біланіної, голови Ужгородської молодіжної ради та Марії Медведєвої, співласниці комунікаційної агенції "BRPR"в місті Ужгород, які надали компетентні та цінні поради щодо вдосконалення та промоції дитячих проєктів.

Таким чином, протягом трьох місяців в освітньому хабі Inspiration Café відбувалося навчання природним шляхом, ненав’язливо, адже метою для дітей було не вивчити, а виконати завдання, отримати результат, що дійсно їх мотивувало. Діти, насправді, створили історії для діалогу у громадах для вирішення місцевих проблем та досягнення соціальних змін.

І, повертаючись до питань, які ми ставили на початку статті, упевнена, що ви також вбачаєте ряд переваг проєктного методу навчання.

«Я вважаю, що впровадити проєктну діяльність як повноцінну складову навчання - дуже класна ідея, оскільки вона допомагає дітям розвинути навички критичного мислення, співпраці, ефективної комунікації з іншими, вчитися вести перемовини та ухвалювати рішення.

Освітній хаб "Inspiration cafe", в якому я навчалася - яскравий приклад прогресивного навчального закладу, де крім навчання учні можуть створювати проєкти.

Мій проєкт має назву "Щасливі разом", спрямований він на подолання прірви між поколіннями. Він вирішує проблему розбіжності інтересів, труднощів у взаєморозумінні молоді та людей старшого віку (60+). Тож ідеєю є зустрічі, на яких представники різних поколінь могли б спілкуватись, спільно чимось займатись та ділитись досвідом. Перший захід вже проведено. До речі, він був надзвичайно душевним та приємним.

Я вдячна хабу та його вчителям, нашим наставникам, за те, що дали змогу прокачати свої soft skills, проявити себе та створити власний проєкт.» Крістіана 16 років, учениця хабу.

Проєкт хабу в Ужгороді здійснюється командою Ліцею “Educator” за фінансової підтримки Європейського Союзу та спонсорів: БФ «Єнамін», «Global Fund for Children».

Аби долучити вашу дитину до занять, необхідно заповнити цю гугл-форму https://forms.gle/bgywZT9ECT8RRqBm8

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...