• Головна
  • Введення реклами та монетизації в Telegram: нові подробиці
15:15, 8 жовтня 2021 р.

Введення реклами та монетизації в Telegram: нові подробиці

Месенджер Telegram готується до введення в 2021 році рекламних інструментів і монетизації.

Особливості майбутніх інструментів стали відомі з розділу «Переклади» на офіційному сайті месенджера, де спільнота лінгвістів переводить на різні мови світу новини про Telegram, які готуються до випуску, передає ZN.ua.

Особливості майбутньої реклами в Telegram:

- реклама не буде використовувати особисті дані користувачів для таргетування: всі користувачі, які переглядають канал з рекламним постом, будуть бачити одне повідомлення;

- реклама публікуватиметься в каналах, які відповідають їй за тематикою (наприклад, реклама книгарні буде з'являтися в каналах, пов'язаних з освітою, літературою і книговиданням);

- месенджер не буде відслідковувати, чи перейшли ви за посиланням (відповідно, реклама килимів не переслідуватиме вас три місяці в інтернеті після випадкового кліка на таку рекламу);

- у рекламних повідомленнях не будуть використовуватися посилання на зовнішні сайти, щоб ті також не змогли відслідковувати дії користувача Telegram;

- до повноцінного запуску дохід від реклами буде покривати витрати на розробку рекламних інструментів, після цього автори каналів зможуть також отримувати гроші за розміщення. 

«Реклама в інтернеті повинна перестати бути синонімом порушення конфіденційності користувачів. Давайте разом змінимо те, як функціонують технологічні компанії», - готуються заявити в компанії.

Станом на 31 серпня Telegram став 15-м додатком у світі, які скачали понад 1 мільярд разів.

Підписуйтеся на наш Телеграм-канал та отримуйте новини ще оперативніше!

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Телеграм #реклама #додаток #жовтень #2021
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...