• Головна
  • 35 грн замість 250 грн на пальне. Ідеальне авто для міста: міф чи реальність?
Новини компаній
09:15, 9 квітня 2021 р.

35 грн замість 250 грн на пальне. Ідеальне авто для міста: міф чи реальність?

Новини компаній

«Пересів на електромобіль і тепер плачу менше 40 грн за 100 км пробігу».

Чергова пропаганда екоактивістів або ж реальні цифри? Давайте рахувати.

В Ужгороді по сусідству жили 2 приятеля.

Консервативний Сашко не довіряв всім цим електромобілям. Сяде заряд серед чистого поля і що він з ним буде робити? Постійно треба шукати, де зарядити ту батарею. А ще ж всі знають, які захмарні ціни на ці електромобілі. Ні, йому такого не треба, він візьме собі звичайне надійне авто на ДВЗ. Замовить авто з США з мінімальним пробігом та й горя не знатиме.

А ось прогресивному Богдану вже набридло віддавати щомісяця по 200$ за бензин. Він зацікавився електромобілями, почитав про них на різних сайтах та форумах та наважився на покупку. Виявилося, що електромобілі не такі вже й дорогі, якщо везти їх з Китаю. Він звернувся до компанії, яка займається купівлею електрокарів в Китаї. На сучасному китайському ринку нових електромобілів варіантів у ціновому діапазоні до 30 000$ вистачає.

Перший рік експлуатації

Спочатку Сашко сміявся над Богданом: «та ти на тій електричці далеко не проїдеш», «а що будеш робити коли батарея подохне?»

Богдан не сміявся, а рахував економію. Середні витрати «пального» на 100 км для електромобіля - 14 кВт⋅год, для авто на ДВЗ - 1 л бензину.

Таким чином за 100 км пробігу приятелі платили зовсім по-різному:

  • Богдан на своєму електромобілі платив 35 грн, виходячи з вартості 2,5 грн за 1 кВт⋅год)
  • Сашко на своєму бензиновому авто платив 250 грн, виходячи з вартості 25 грн за 1 л А-95)

Так, Богдан тільки на пальному економив у 7 разів більше, ніж Богдан. Що стосується ТО, то електричні автомобілі не мають в традиційному розумінні зчеплення або передач, а конструкція трансмісії має менше рухомих деталей.

Це позбавляє нас від звичних витратних елементів. Заміна свічок, масла, ременя ГРМ та інші “розваги” залишаються для власників авто з ДВЗ. Отже по витратам за перший рік на ТО маємо:

  • для новенького електромобіля Богдана одне ТО на рік обійшлося у 20$
  • авто Богдана потребувало 3 ТО на рік, які в сумі обійшлися у 250$

Економія на електромобілі за 10 років

Тепер давайте заглянемо у майбутнє та порахуємо, у скільки обійдеться експлуатація авто Сашко та Богдану на найближчі 10 років.

Сашко з сумом усвідомлює, що вартість ТО зі зростанням дальності пробігу для його авто зростає. Богдана це не турбує, як і не турбує очікуване подорожчання бензину.

Отже, такі витрати маємо для авто Сашка:

35 грн замість 250 грн на пальне. Ідеальне авто для міста: міф чи реальність?, фото-4

А такі витрати для електромобіля Богдана:

35 грн замість 250 грн на пальне. Ідеальне авто для міста: міф чи реальність?, фото-5

Отже, за 10 років при пробігу 300 000 км Богдан на відміну від Сашка зекономив більше 20 000$. Можна сказати, заробив собі на новий електромобіль.

Житель міста у повсякденному житті рідко проїжджає більше 60-70 км по місту: дітей в школу, дружину на роботу, сам на роботу, ввечері усією сім'єю по магазинам. Це відстань, яку покривають навіть найбюджетніші моделі. Ще більше варіантів за посиланням.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...