09:31, 1 квітня 2021 р.
Мукачево vs Середнє: висновки фахівців щодо розташування аеропорту на Закарпатті
Чергова робоча нарада фахівців ДП «Фінінпро» з виконавцями передпроєктних робіт з будівництва аеродрому Міжнародного аеропорту у Закарпатському регіоні.
На засіданні проаналізували 4 варіанти ділянок розміщення ЗПС під умовними назвами «Середнє-1», «Середнє-2», «Мукачево-1», «Мукачево-2».
Ділянки «Середнє-1» та «Мукачево-1» були відхилені як такі, що не відповідають вимогам ICAO по умовах заходу на посадку, а саме:
- ділянка «Мукачево-1» – з огляду на те, що перепади рельєфу створюють критичні перешкоди для повітряних суден;
- ділянка «Середнє-1» - через наявні охоронні зони магістральних газопроводів та нафтопроводів високого тиску.
Щодо ділянки «Середнє-2» - вимоги ICAO виконуються в повному обсязі, однак її потенційне розташування зумовлює необхідність заходу повітряних суден в повітряний простір суміжної держави, або роботу аеродрому тільки з одним курсом.
По варіанту «Мукачево-2» - враховано побажання замовника в частині мінімізації необхідності переносу інженерних мереж та транспортної інфраструктури.
Запропонований проектувальниками варіант був відкорегований за координатами та курсом посадки та отримав умовне позначення «Мукачево-3». Станом на сьогодні цей варіант оцінюється з точки зору можливих обмежень наявної інфраструктури, природніх перешкод та рельєфу. Слід зазначити, що в частині можливих переносів ліній електро передач, варіант «Мукачево-3» має найменшу кількість обмежень та ризиків.
Відповідно до попередніх результатів аналізу вітрового навантаження, усі варіанти відповідають нормативним вимогам. Найбільш оптимальними з точки зору даного фактору є варіанти «Середнє-2» та «Мукачево-3».
За словами голови організації державного агентства інфраструктурних проектів України Кирила Хомякова, ході передпроектних робіт спочатку розглядалися 5 варіантів розташування злітно-посадкової смуги на Закарпатті. Три варіанти біля Мукачева та два варіанти у Середньому.
Кілька варіантів уже відхилили через наявність висотних перешкод, ліній електропередач, доріг, зміни рельєфу.
Обов’язкова вимога до майбутнього місця розташування аеродрому - два курса посадки та не перетинати кордон.
- "Таке місце є! За результатами сьогоднішньої наради проектанти запропонували найкраще розташування по якому буде працювати обидва курса посадки та не буде необхідності узгодження з сусідньою державою.", - йдеться у дописі
Наступні кроки - аналіз всіх інших потенційних перешкод і додаткових робіт та завершення передпроєктування.
Підписуйтеся на наш Телеграм-канал та отримуйте новини ще оперативніше!
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Оголошення
09:39, 29 вересня
live comments feed...