Планова економія: у 2021 році «АТБ» допоможе мешканцям Закарпаття заощаджувати кошти й опанувати онлайн-сервіси

Планова економія: у 2021 році «АТБ» допоможе мешканцям Закарпаття заощаджувати кошти й опанувати онлайн-сервіси, Доброва Евгения

Нарешті розпочався новий рік і залишилися позаду складні часи національного карантину, зростання безробіття та цілковитої невизначеності. Мешканці нашого Закарпаття вперше в історії святкували Новий рік, Різдво Христове, Хрещення в умовах карантинних обмежень і суворих заборон. Отже, маємо чудову нагоду забути всі негаразди минулого року та перейти до складання планів на рік нинішній. Він подарує нам чимало змін: незабаром закінчиться адаптивний карантин, розпочнеться масова вакцинація населення. Багато країн знову відкриють свої кордони для наших туристів.

Чимало цікавого, потрібного та важливого готує нам у 2021-му незмінний лідер вітчизняної галузі роздрібної торгівлі – «АТБ». Корпорація планує у поточному році продовжити динамічне розширення географії присутності, відкривати комфортні магазини, підвищувати рівень сервісу, а також впроваджувати інноваційні диджитал-технології у галузі ритейлу.

Планова економія: у 2021 році «АТБ» допоможе мешканцям Закарпаття заощаджувати кошти й опанувати онлайн-сервіси, фото-1

На відміну від минулого року, коли пріоритетним було розширення флагмана корпорації – торговельної мережі «АТБ-Маркет» – переважно у нас, на заході країни, у 2021-му зводитимуть нові супермаркети для потреб мешканців Київської, Одеської, Львівської й інших областей. Значне збільшення кількості магазинів «АТБ» нового формату (тих, що мають дизайн у темних кольорах) планується в невеликих населених пунктах, де люди сьогодні максимально зацікавлені в якісних продуктах за доступними цінами. Першими радо відчинять двері для покупців нові супермаркети «АТБ» у містечках з населенням від семи тисяч мешканців і більше. Також відкриватимуть магазини в передмістях обласних центрів, невеличких населених пунктах, розташованих поблизу автомагістралей, і курортних зонах країни.

Планова економія: у 2021 році «АТБ» допоможе мешканцям Закарпаття заощаджувати кошти й опанувати онлайн-сервіси, фото-2

Протягом року планується спорудити 120 супермаркетів, тоді магазини мережі рівномірно покриють всю територію країни. Нагадаємо, що нині в 308 містах 24 областей України, включаючи й Закарпатську, працюють 1203 магазини «АТБ». Асортимент кожного з них перевищує 3,5 тисячі найменувань гарантовано свіжих продуктів та якісних товарів першої необхідності. При цьому ціни в магазинах найбільшої за багатьма показниками торговельної мережі країни нижчі за середньоринкові на 15%. Якщо уважно відслідковувати акційні пропозиції (товар дня, товар тижня тощо) та брати участь у бонусній програмі, то зекономити можна навіть більше 50%.Корпорація постійно працює над оптимізацією багатьох бізнес-процесів, має широкий асортимент продукції власних торгових марок, взаємодіє з виробниками без посередників, впроваджує сучасні енергоощадні технології, володіє однією з найбільш розвинених в країні логістичних інфраструктур. Цього року «АТБ» планує ввести в експлуатацію новий розподільний центр у Харківській області, а також почати будівництво ще одного надсучасного РЦ у Хмельницькій.

Помітні зміни відбудуться й у диджитал-напрямку. Торік відкрили перший в країні продуктовий інтернет-магазин «АТБ» повного циклу, а в 2021-му додадуть ще й мобільний застосунок, що об'єднає всі вже працюючі диджитал-сервіси: «Скануй та купуй», «АТБ Pay», програму лояльності тощо.

Планова економія: у 2021 році «АТБ» допоможе мешканцям Закарпаття заощаджувати кошти й опанувати онлайн-сервіси, фото-3

Варто зазначити, що цінова політика «АТБ» залишається незмінною вже понад чверть століття та є відмітною ознакою магазинів цієї мережі, які давно полюбили мільйони громадян. Список конкурентних переваг «АТБ» величезний: європейський рівень обслуговування, зручність торгових залів, впровадження онлайн-сервісів, безперебійне постачання гарантовано свіжої продукції, можливість економити гроші. Купувати товари в «АТБ» зручно та вигідно!

Основна соціальна місія компанії – безперебійно постачати широким верствам населення якісні продукти за доступними цінами. Крім того, важливою є її роль у розвитку місцевої інфраструктури, оскільки компанія є найбільшим платником податків у галузі. Особливо актуально це стало після реформи децентралізації, коли значно більша частина зібраних податків залишається на місцях – в розпорядженні місцевих органів влади. Це означає, що сплачені лідером вітчизняного ритейлу податкові відрахування працюють на розвиток інфраструктури нашого Закарпаття.

Автор: Павло Хитрий

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
229 переглядів в березні
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі