12:04, 18 жовтня 2020 р.
Ужгородка Ірина Балог під час карантину відкрила власну справу (ФОТО)
25-річна Ірина Балог під час карантину відкрила власну справу.
Дівчина працювала на телебаченні та перед тим готувала статті для ужгородських газет:
Зрозуміла, що почала вигорати. Зізнаюсь те, що ви бачите у 3-ьох хвилинному ролику вимагає невичерпного внутрішнього ресурсу. Творчий аспект часто-густо нівелюється. Томумені кортіло змін. Некардинальних, бо мене завжди приваблював творчий напрям. Я вирішила скерувати свою увагу на щось подібне до журналістики, і водночас нове. Почала займатись рекламою, або, як звикли зараз називати- SMM. Проте проектів я мала не багато. Часу у мене вдосталь – мені потрібно було кудись спрямувати свою енергію ще. Тут почався карантин. Я та й усі жінки змінили підбори на капці, а улюблені джинси та сукні на піжами. Хоч у гардеробі мала домашні костюми, за такий довгий період захотілось чогось нового. Мама професійна швачка , я її попросила зшити нову піжамку. Вийшло дуже круто. З’явились «перші клієнти» - подруги. Так і виникла ідея створитидомашній одяг за помірну ціну.
Ірина розповіла журналіситам 0312 про створений проєкт під час карантину:
Що ж «Eazy» - це проєкт двох жінок, які піклуються про здоровий сон та свій зовнішній вигляд, саме вдома. Ми намагались створити простір, який я умовно називаю «старі футболки – на смітник», у якому кожна жінка знайде себе. Адже виготовляємо асортимент, який прийдеться до душі абсолютно кожній. І головна умова була до виробів – вони мають бути із натуральних тканин і за помірну ціну.
Дівчина, каже, що у всьому їй допомагає - мама.
Головний мій помічник, і людина без якої «Eazy» не народився би – моя мама. Вона досвідчена швачка із багаторічним досвідом.Плюс -бюджет наш був не великий. І по дружбі друг-фотограф погодився влаштувати фотосесію для нас, а подруга пішла моделлю. Нереально допомагала підтримка близьких, які постіно нас мотивували.
Про свій проєкт засновниця говорить так:
Це не бізнес, у звичному розумінні. Це невелика власна справа, а скоріше мрія, яка почала тільки втілюватись в реальність. Ми просто почали робити, як відчули потребу у тому. Часто наші дівчат-клієнти кажуть, що завжди хотіли ту чи іншу піжаму, але не могли собі дозволити. А тут натрапили на нас. Я дуже щаслива коли чую таке, справді, не всі собі можуть дозволити костюм за тисячу гривень. Це і є кістяк бренду – гарно виглядати просто.
Ескізи виробів малюються, зазвичай у голові. З мамою розуміємось з пів слова, тому схематичного малюнку та словесного пояснення – достатньо. Керувались трендами, власним смаком та інтуіцією.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
18:59, 10 грудня
18:59, 10 грудня
18:59, 10 грудня
12:03, 2 грудня
18:59, 10 грудня
live comments feed...