Щоб надати покупцям усю необхідну продукцію, мережа«АТБ» на період дії загальнонаціонального карантину вводить мораторій на реалізацію оптовими партіями таких груп товарів: сипучі, бакалія, заморожування, антибактеріальні та дезінфекційні засоби. Крім цього, компанія вводить в асортиментний перелік магазинів вітчизняні аналоги позицій власного імпорту з таких країн, як Італія, Польща, Словаччина та ін., що є додатковим заходом забезпечення всіх необхідних товарів повсякденного споживання.
«Корпорація «АТБ» і мережа її магазинів мають достатні товарні запаси, щоб оперативнонаповнювати полиці, яким би великим не був попит на ті чи інші продукти: гречку, рис, макарони, консерви, цукор тощо.У разі потреби система оперативної логістики мережі «АТБ» дозволяє забезпечити доставку найбільш затребуваних продуктів і товарів першої необхідності, які завжди є в запасі у власних розподільних і складських центрах корпорації», — наголосила Наталія Шаповалова, в.о. генерального директора компанії «АТБ-Маркет», відповідаючи на запитання про стабільне забезпечення магазинів мережі «АТБ» товарами повсякденного попиту.
Цінова політика цієї мережі залишиться незмінною, незважаючи на будь-які обставини: вартість продуктів і товарів у дискаунтерах лідера українського ритейлу, як і завжди, на 10–15% нижча засередньоринкову, а якщо купувати продукцію власних торгових марок мережі «АТБ», то економія може досягати 40%.
Щоб захистити покупців мережі від дій спекулянтів і панікерів, компанія оголосила про введення з 18 березня обмежень на продаж товарів в одні руки, які дозволять уникнути нестачі товарів удеяких магазинах мережі через ажіотажний попит.