• Головна
  • Інновації, рекорди та нові міста: чим минулого року здивувала найбільша торговельна мережа країни
19:20, 10 лютого 2020 р.

Інновації, рекорди та нові міста: чим минулого року здивувала найбільша торговельна мережа країни

Інновації, рекорди та нові міста: чим минулого року здивувала найбільша торговельна мережа країни

Протягом року ми з вами були свідками багатьох подій: політичних, соціальних, культурних, фінансових, економічних… Аби мати уявлення, чого чекати та на що сподіватися у поточному році, давайте подивимося, яким був 2019-й. Наочно це можна побачити на прикладі лідера вітчизняного ритейлу – «АТБ».

Ця торговельна мережа вже стала головним постачальником гарантовано якісних продуктів до українських осель. 1082 цілодобових супермаркети «АТБ» у 275 містах 24 областей країни, зокрема й на Закарпатті, щодня відвідують майже чотири мільйони клієнтів. Нагадаємо, мережа прийшла у нашу область минулого року. В Ужгороді на вул. Капушанській, 175а відкрили перший дискаунтер «АТБ».

Обсяги сплачених податків зросли до рекордних 12,6 млрд грн

Перше, на що варто звернути увагу, – помітне збільшення компанією обсягів сплати податків і зборів до бюджетів усіх рівнів, у тому числі й до нашої міської скарбниці. Це сьогодні дуже актуально, адже після реформи децентралізації значно більше коштів залишається в місцевих бюджетах. Протягом минулого року група компаній «АТБ» встановила рекорд, сплативши 12,6 млрд грн. Корпорація дотримується стратегії динамічного розвитку. Темпи приросту за рік – 34%. У 2018-му сума сплачених податків дорівнювала 9,4 млрд грн. – це було на третину більше ніж у 2017-му (6,58 млрд грн.). Компанія вже кілька років поспіль входить у ТОП-10 найбільших платників податків країни.

«Такого фінансового результату роботи у 2019 році корпорація досягла у непростій маркетинговій ситуації значних курсових коливань і змін споживацького попиту. Ми ним задоволені. Він демонструє нашу відданість роботі, прозорість ведення бізнесу та законослухняність», – сказав Борис Марков, генеральний директор корпорації «АТБ».

Товарообіг збільшився на 22,4%

«АТБ» постійно впроваджує інноваційні технології, сучасні енергоощадні рішення, оптимізує бізнес-процеси. Багато з того, що сьогодні є нормою для будь-якого супермаркету, вперше запровадили саме в «АТБ». Це дозволяє планово збільшувати показники. За рік товарообіг мережі зріс на 22,4% – до 126,8 млрд грн. (із ПДВ). Цікаво, що таким чином було повторено минулорічний рекорд: у 2018-му показник становив 103,9 млрд грн. проти 80,2 млрд грн. у 2017-му.

Компанія збудувала одну з найбільш розгалужених логістичних інфраструктур у країні. Цілодобово працюють не тільки магазини, але й близько десяти мультитемпературних складських центрів європейського зразка та чималий власний вантажний автопарк (7 колон).

Чітке планування, облік і координація руху товарів дозволяють вчасно доставляти продукцію в дискаунтери «АТБ» по всій Україні. Асортимент мережі великий – понад 3,5 тис. найменувань якісних товарів.

Завдяки розширенню мережі створено 6 тисяч робочих місць

Корпорація «АТБ» підтвердила звання одного з найбільших роботодавців країни. Протягом минулого року вона створила понад 6 тисяч робочих місць, у тому числі й у нашому місті. Системно розширюючи мапу присутності в Україні, лідер вітчизняного ритейлу зараз забезпечує стабільною роботою, гідною зарплатою, безоплатним фаховим навчанням більше ніж 64 тис. громадян. Звісно, це надає їм впевненості у завтрашньому дні.

Минулоріч відкрили свої двері для клієнтів 88 нових дискаунтерів «АТБ» (у 2018 році – 80), проведено модернізацію 41 магазину. Особливу увагу, як і рік тому, приділили розширенню мережі у південних і західних областях нашої країни. Важливо, що чималу частину нових робочих місць створили у невеликих населених пунктах, де це має вагоме соціальне значення та підсилює фінансову спроможність територіальних громад.

У 2019-му компанія підкорила два нових регіони – комфортні сучасні дискаунтери відкрили на Буковині та нашому Закарпатті. У Чернівцях і Ужгороді люди тепер мають можливість купувати товари європейського рівня якості за українськими цінами.

Як бачимо, минулий рік був для лідера вітчизняного ритейлу вельми вдалим. На аналогічні зміни можна сподіватися й у 2020-му, адже динамічний розвиток є складовою загальної стратегії «АТБ».

Світлана Морозняк

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#АТБ #мережа #супермаркет
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...