• Головна
  • Четвертий перехідний період для «євроблях»? У Верховній Раді з’явився законопроєкт
16:55, 24 грудня 2019 р.

Четвертий перехідний період для «євроблях»? У Верховній Раді з’явився законопроєкт

Нещодавно було прийнято закон, котрим зменшуються максимальні розміри штрафів за експлуатацію нерозмитнених автомобілів.

Фактично (як було озвучено одним зі спікерів на засіданні Комітету ВР з питань фінансів) ці норми будуть стосуватись близько 100 протоколів, складених за перевищення строків транзитного або тимчасового ввезення.

На практиці це значить, що замість 170 000 грн та вилучення авто, цій сотні порушників доведеться сплатити максимум 34 000 грн.

Також варто зважити на те, що активісти, які 4 дні поспіль мітингували в урядовому кварталі, досягли усної домовленості з Кабміном про те, що навіть після 1 січня 2020 року, доки не буде прийнято нових правил розмитнення, за «євробляхи» поліція не штрафуватиме.

І не лише легкових Проте у Верховній Раді з’явився законопроєкт, №2632, створений тими ж активістами, котрі нещодавно пікетували Верховну Раду. У ньому містяться пропозиції тимчасово, до 30 квітня 2020 року, не застосовувати окремі статті Адмінкодексу, які стосуються виявлення нацполіцією «євроблях» та притягнення їхніх водіїв до відповідальності.

Також передбачені зміни до Митного кодексу, якими знижуються максимальні розміри штрафів за прострочення транзитного та тимчасового ввезення легкових автомобілів, які становитимуть до 17 та 34 тис. грн відповідно.

Отже, фактично цей документ передбачає створення ще одного, четвертого за рахунком «перехідного періоду» тривалістю 4 місяці для митного оформлення тих авто, які досі знаходяться в Україні з «чужими» номерними знаками за спеціальним порядком, розробленим Кабміном.

Нагадаємо, що від початку дії нових правил оподаткування імпорту вживаних авто (тих, що з формулою акцизу) загалом було «легалізовано» менш як 150 тисяч «євроблях». При чому, процес фактично зупинився ще у кінці лютого, водночас з припиненням пільг на сплату акцизу. Тобто, другий та третій «перехідні періоди» виявились неефективними. А «свіжопригнаних» авто, тобто легковиків, які раніше не перебували в Україні в «транзиті» чи «тимчасовому», вже ввезено понад 250 тисяч, і це число продовжує зростати. 

Звісно, що статистичні дані про те, як тривали попередні «перехідні періоди» та наскільки ефективними вони виявились будуть враховані у комітетах Верховної Ради, ГНЕУ (головному науково-експертному управлінні ВР), та донесені до відома народних депутатів, які й прийматимуть остаточне рішення щодо доцільності запровадження ще одного «додаткового тайму» для «євроблях», запропонованого в описаному законопроєкті.

Читайте також: Обов'язкова відеофіксація: Закарпатці здаватимуть на права по-новому

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#євробляхи #розмитнення #штрафи
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...