• Головна
  • В чому місія та цінність компанії?
Реклама
06:39, 28 листопада 2019 р.

В чому місія та цінність компанії?

Реклама
Картинки по запросу В чому місія та цінність компанії?

Картинки по запросу В чому місія та цінність компанії?

На відміну від зовнішності, ці концепції не зарезервовані виключно для використання корпоративних брошур. Місія, корпоративні цінності - є ключовими для визначення ефективної стратегії соціальних медіа чи контент-маркетингу в компанії Клеверстафф.

Загалом, компанії дуже серйозно ставляться до визначення ідентичності своїх брендів. Визначається їх особистість, вказуються переваги, клімат та навіть кольори, які відповідають їх філософії. На жаль, це виглядає набагато гірше, коли мова йде про донесення ідентичності самого підприємства. Може скластися враження, що їх керівництво часто не в змозі вирішити для себе, чим вони хотіли б виділити свої компанії на ринку, яка їх сила, яка місія їхньої компанії. Завдання "зміцнення іміджу" - в брифінгах для соціальних медіа чи агентств контент-маркетингу загалом визначається дуже загально, а опис ідентичності рідко виходить за рамки гасел "пропонувати найкращі продукти". Досягнення ключових інструментів для визначення власної ідентичності - ретельно підготовлена ​​місія та вибір цінностей компанії - це розкіш, що дозволяє собі лише 1/5 найбільших компаній!

Опитування індексу корпоративних цінностей, проведене декілька років тому, показує, що майже 80% компаній світу передають набори пріоритетних концепцій (наприклад, "інновації" чи "відповідальність"), використовуючи їх не лише у спілкуванні з середовищі, але також в управлінні. У нашій країні ситуація протилежна - 80% компаній їх не використовують. Власний набір цінностей компанії також допомагає побудувати систему набору персоналу, яка пропагує конкретні форми поведінки, допомагає оцінити поведінку працівників та є хорошим чіт-листком для тих, хто хоче виступати від імені компанії - також при замовленні маркетингових послуг та діяльності роботодавців. Цінності також допомагають у спілкуванні компанії, наприклад, на каналах соціальних медіа - вони визначають простір, в якому ми рухаємось із спілкуванням - які теми для нас важливі, які пріоритетні сфери відповідальності тощо.

Де взяти цінності компанії?

Цінності в компанії є основою - адже керівник кожної компанії завжди має певне уявлення про свій бізнес і хотів би розвивати його на основі конкретних відмінних рис. Гірше, коли йдеться про їх написання, щоб вони могли стати основою маркетингової стратегії. У набір корпоративних цінностей, включаючи те, як описана місія компанії, майже ніколи не вдасться включити всі найважливіші сфери та всі компоненти нашої ідентичності.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...