10:22, 20 листопада 2019 р.
Житлові субсидії та монетизація пільг: 21-22 листопада закарпатців консультуватимуть по "гарячій лінії"
Державна установа Закарпатський обласний контактний центр спільно з Департаментом соціального захисту населення Закарпатської ОДА у зв'язку з реформуванням системи надання житлово-комунальних послуг та з метою проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи серед населення, 21 та 22 листопада 2019 року проведуть прийом звернень громадян у телефонному режимі для мешканців Закарпатської області.
Зацікавлені можуть телефонувати на обласну „гарячу лінію” за єдиним безкоштовним номером 0 800 501 484 або ж надсилайте „електронне звернення” перейшовши адресою http://claim.carpathia.gov.ua/login_ext/
Тематика, дата, час проведення спеціалізованих „гарячих ліній” наступні:
21 листопада - з питань призначення житлових субсидій на опалювальний період 2019 - 2020 роки. Графік роботи „гарячої лінії” - з 8:30 до 17:00 години (з 12:00 до 12:50 - обідня перерва);
22 листопада - з питань монетизації пільг на оплату житлово-комунальних послуг.
Графік роботи „гарячої лінії” - з 8:30 до 16:00 години (з 12:00 до 12:50 - обідня перерва).
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
13:28, 1 грудня
09:26, 29 листопада
12
10:16, 9 грудня
129
14:26, 9 грудня
83
live comments feed...