Житлові субсидії та монетизація пільг: 21-22 листопада закарпатців консультуватимуть по "гарячій лінії"

Державна установа Закарпатський обласний контактний центр спільно з Департаментом соціального захисту населення Закарпатської ОДА у зв'язку з реформуванням системи надання житлово-комунальних послуг та з метою проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи серед населення, 21 та 22 листопада 2019 року проведуть прийом звернень громадян у телефонному режимі для мешканців Закарпатської області. 

Зацікавлені можуть телефонувати на обласну „гарячу лінію” за єдиним безкоштовним номером 0 800 501 484 або ж надсилайте „електронне звернення” перейшовши адресою http://claim.carpathia.gov.ua/login_ext/

Тематика, дата, час проведення спеціалізованих „гарячих ліній” наступні:

21 листопада - з питань призначення житлових субсидій на опалювальний період 2019 - 2020 роки. Графік роботи „гарячої лінії” - з 8:30 до 17:00 години (з 12:00 до 12:50 - обідня перерва);

22 листопада - з питань монетизації пільг на оплату житлово-комунальних послуг.

Графік роботи „гарячої лінії” - з 8:30 до 16:00 години (з 12:00 до 12:50 - обідня перерва).

гаряча лінія субсидії монетизація пільг
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
172 перегляди в березні
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі