• Головна
  • Усе заради покупців: як бізнес змінює інфраструктуру України
16:40, 12 листопада 2019 р.

Усе заради покупців: як бізнес змінює інфраструктуру України

Усе заради покупців: як бізнес змінює інфраструктуру України

Сучасні супермаркети мережі «АТБ» сьогодні цілодобово працюють у 264 населених пунктах 23 областей України, у тому числі й на Закарпатті. Уже відкрито 1036 таких магазинів. У всіх регіонах дискаунтери «АТБ» стали важливими інфраструктурними об’єктами. Вони наповнюють міські бюджети, сплачуючи податки, забезпечують понад 50 тисяч громадян стабільною роботою, пропонуючи офіційне працевлаштування та конкурентну заробітну плату, демонструють ефективність впровадження інноваційних технологій.

Динамічний розвиток мережі є невід’ємною складовою стратегії компанії. Цього року відкрили перший комфортний дискаунтер корпорації «АТБ» у Закарпатській області. Він цілодобово працює в Ужгороді на вул. Капушанській, 175а. Загалом щорічно відкривають близько сотні нових дискаунтерів, у вже працюючих магазинах проводять модернізацію. В нових і переобладнаних магазинах «АТБ» використовують сучасну концепцію енергозбереження, екологічності та зручності торгових приміщень, щоб підвищити рівень сервісу для покупців. У таких магазинах є відділи «Свіжа випічка», «Свіже м’ясо», «Свіжа риба». Помітно розширили асортимент зелені та салатів у відділі «Овочі та фрукти». У приміщеннях супермаркетів, які стають дедалі більш комфортними, просторими та зручними, встановлюють автомати для приготування смачної натуральної кави, морозива та фрешів.

Якість продуктів і товарів у дискаунтерах «АТБ» вже оцінили мільйони покупців. Асортимент цих магазинів перевищує 3,5 тис. найменувань, більш як 900 з яких представлені товарами власних торгових марок і власним імпортом.

Уже понад чверть сторіччя «АТБ» славиться найнижчими цінами на українському ринку. Будь-який товар у таких дискаунтерах коштує на 10–15% дешевше, ніж деінде, а ціни на продукцію власного виробництва можуть бути нижчими навіть на 40%. Щоб досягти такої значної економії, підвищили енергоефективність магазинів – після цього витрати на електроенергію зменшилися. Цікаво, що багато інноваційних рішень, які сьогодні є нормою для вітчизняних супермаркетів, вперше були впроваджені саме в «АТБ». Деякі з них є власною розробкою цієї команди – йдеться про новітню систему рекуперації тепла, стандарти комфорту та зручності викладки товарів тощо.

Компанія збудувала найбільшу логістичну мережу в країні, має чималий власний автопарк і близько десяти інноваційнихмультитемпературних складських центрів європейського зразка.

«Сучасна логістична інфраструктура дозволяє вчасно доставляти продукти та товари до супермаркетів «АТБ» незалежно від того, де вони розташовані. Цілодобово здійснюється чітке планування й облік руху товарних потоків територією майже усіх регіонів України», – розповіла заступник генерального директора ТОВ «АТБ-Маркет» Наталія Шаповалова.

Аби ми з вами завжди мали змогу придбати свіжі продукти найвищої якості, вантажівки «АТБ» кожного місяця долають величезну відстань – понад п’ять мільйонів кілометрів. Для порівняння: це немов шість тисяч разів за чотири тижні з’їздити з Ужгорода до Києва!

Підсумовуючи, хочеться сказати, що магазини «АТБ» – це комфорт і турбота про покупців. Вигідне розташування, майже завжди великий і зручний паркінг, охайна територія навколо маркетів – завдяки цим чинникам «АТБ» стали найулюбленішими магазинами українців і важливими інфраструктурними об’єктами наших міст.

Христина Подолян

На правах реклами

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#АТБ #інфраструктура
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...