Обласні дорожники сперечалися про відповідальність за «перегруз» на дорогах Закарпаття (ФОТО)

У середу, 16 жовтня, у Закарпатській ОДА під час наради з питань ефективного функціонування та розвитку мережі автомобільних доріг постало питання щодо частих порушень у дотриманні вагових норм для транспортних засобів, які їздять дорогами Закарпаття.

Обласні дорожники сперечалися про відповідальність за «перегруз» на дорогах Закарпаття (ФОТО), фото-1

Фахівці наголосили, що в області потрібно забезпечити роботу пересувних пунктів габаритно-вагового контролю на трасі, адже логістичні компанії заради економічної вигоди свідомо перезавантажують свої транспортні засоби, тим самим порушують норми законодавства і нищівно впливають на автошляхи. На сьогодні в області діє один стаціонарний пункт вагового контролю на трасі «Київ-Чоп» біля санаторію «Карпати».

У зв’язку з такою ситуацією у голови Закарпатської обласної ради Михайла Рівіса резонно виникнуло питання щодо долі мобільного комплексу, який свого часу передали області.

За словами представника обласного управління Укртрансбезпеки, в області немає спеціально обладнаних майданчиків для експлуатації цього комплексу, за що відповідає Укравтодор. Керівник Служби автомобільних доріг у Закарпатській області Михайло Попович відповів на претензію, що такий майданчик облаштовано і він може експлуатуватися.

Обласні дорожники сперечалися про відповідальність за «перегруз» на дорогах Закарпаття (ФОТО), фото-2

«Такий майданчик створено на автодорозі «Добронь-Мукачево-Косино». На наступний рік заплановано ще кілька таких майданчиків», – зазначив Михайло Попович. Аргументи представників Укртрансбезпеки та Укравтодору зводилися до того, що, з одного боку, «майданчик не приведено до належного стану і не сертифіковано», а з іншого, – «на майданчику важити можна, а все інше – це просто відмовки».

У діалог втрутився голова Закарпатської ОДА Ігор Бондаренко, який зазначив, що в такій ситуації керівництво обох структур могло б запропонувати своїм закарпатським колегам залишити займані посади.

Обласні дорожники сперечалися про відповідальність за «перегруз» на дорогах Закарпаття (ФОТО), фото-3

«Недотримання ряду вимог призводить до появи колійності, а згодом і ямковості доріг. В області категорично заборонено використання транспортних засобів із навантаженням понад 24 тони. Це заборонено, у першу чергу, законодавством», – наголосив директор департаменту інфраструктури, розвитку і утримання мережі автомобільних доріг загального користування місцевого значення та житлово-комунального господарства Закарпатської ОДА Едуард Маляр.

Цього року підрозділом Укртрансбезпеки було складено 94 протоколи за перезавантаження транспортних засобів, що курсують автошляхами Закарпатської області.

0312.ua

Обласні дорожники сперечалися про відповідальність за «перегруз» на дорогах Закарпаття (ФОТО), фото-4
Обласні дорожники сперечалися про відповідальність за «перегруз» на дорогах Закарпаття (ФОТО), фото-5
вагові норми дороги відповідальність
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
63 перегляди у травні
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати
Коментарі