• Головна
  • Як в Україні ефективно вести бізнес європейського зразка
18:30, 1 серпня 2019 р.

Як в Україні ефективно вести бізнес європейського зразка

Непросте, насичене на події та емоції перше півріччя поточного року добігло кінця. Для працівників надважливої для української економіки торговельної галузі настав час підбити попередні підсумки. Оцінили власні досягнення та ефективність виконання планів й у компанії «АТБ-Маркет», яку багато років поспіль вважають лідером вітчизняного ритейлу за товарообігом, темпами розвитку, обсягами сплати податків, кількістю супермаркетів, картою присутності, асортиментом, чисельністю працівників...

Протягом першої половини 2019 року в Україні запрацювали 35 нових дискаунтерів «АТБ» європейського зразка з максимально високим рівнем обслуговування та комфорту.

Мережа «АТБ» підкорила нову область, прийшла і на Закарпаття. В Ужгороді до Дня Конституції (28 червня) відкрили перший дискаунтер у регіоні. Чимала карта присутності супермаркетів та потужностей власних виробників компанії сьогодні охоплює вже 23 області України. Паралельно було проведено капітальну реконструкцію ще більше дюжини супермаркетів – упроваджено сучасні системи енергоефективності, енергозбереження, освітлення, опалення, кондиціювання та втілено сміливі дизайнерські рішення.

Як в Україні ефективно вести бізнес європейського зразка, фото-1

Так, тепер у 262 населених пунктах, зокрема й Ужгороді, цілодобово працюють 1025 дискаунтерів найпотужнішої національної мережі «АТБ». Загальний товарообіг протягом першого півріччя поточного року досяг 59,4 млрд грн (включно з ПДВ). Це перевищило аналогічні показники 2018 року на 23 %.

Ефективна діяльність драйвера української торгівлі має неабиякий вплив на економіку кожного з регіонів присутності «АТБ». Найбільший національний ритейлер наповнює бюджети різних рівнів, у тому числі й нашу ужгородську міську скарбницю. Тільки з початку цього року підприємства групи компаній «АТБ» сплатили 5,71 млрд грн податків та зборів (з урахуванням митних платежів). Це на 33 % більше ніж протягом аналогічного періоду минулого року.

«Ми продовжуємо динамічно розвиватись, удосконалювати й упроваджувати новітні технології, тестувати нові сервіси. Купівельні запити змінюються дуже динамічно, і наше основне завдання – завжди бути на півкроку попереду», – розповідає Борис Марков, голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ», – якщо говорити про реконструкцію дискаунтерів, то це, безумовно, капіталомісткий процес. Проте ці інвестиції цілком доцільні, оскільки оновлені супермаркети приваблюють нових покупців».

Компанія вже понад десять років поспіль є одним із найбільших роботодавців країни. На підприємствах та торговельних представництвах «АТБ» нині працюють, отримують гідну заробітну платню, безкоштовну фахову освіту у власних навчальних центрах та повнийсоцпакет більш ніж п’ятдесят тисяч українців. Команда професіоналів «АТБ» щоденно докладає максимум зусиль, щоб ми з вами мали можливість отримувати до свого столу понад три з половиною тисячі найменувань (асортимент дискаунтерів) якісних і гарантовано свіжих продуктів за мінімальною ціною. Цікаво, щоза будь-яких обставин на ринку і в економіці країни цінова політика в «АТБ» залишається незмінною. Вартість товарів на полицях дискаунтерів мережі завжди на 10–15 % нижча за середньоринкову. Тримати таку високу планку дозволяє принципова позиція «АТБ-Маркет» – співпрацювати з виробниками виключно напряму. Відповідно, у супермаркеті мережі ми бачимо так звану першу ціну. До неї не потрапили чималі відсотки посередників або представників.

Зважаючи на обсяги товарообігу та багаторічну ділову репутацію «АТБ», виробники й самі охоче погоджуються на поступки, пропонують ексклюзивні умови. Значно економити кошти своїх покупців, яких, доречі, станом на зараз у дискаунтерів мережі налічується більш ніж три з половиною мільйони, «АТБ» дозволяє потужне власне виробництво. До асортиментного переліку магазинів входять власні торговельні марки абсолютно всіх цінових категорій: преміальний сегмент представляє ТМ «DeLuxeFoods&GoodsSelected», середній плюс – ТМ «Спецзамовлення АТБ», середній – ТМ «Своя лінія», бюджетний (найекономніший) – ТМ «Розумний вибір». Виробниками «АТБ» у супермаркетах представлено понад 900 найменувань товарів першої необхідності та продуктів харчування. Цей так званий ексклюзивний асортимент на полицях численних дискаунтерів мережі гарантовано відповідає найвищим міжнародним стандартам якості, а коштує значно дешевше ніж усі аналоги інших брендів. У виграші, звичайно ж, залишаються саме покупці, серед яких віднедавна і мешканці Ужгорода.

Автор: Андрій Хардиков

На правах реклами

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#АТБ #мережа #супермаркет
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...