• Головна
  • Громадський електротранспорт в Ужгороді – мрія чи реальність?
12:59, 8 липня 2019 р.

Громадський електротранспорт в Ужгороді – мрія чи реальність?

Через надмірну загазованість повітря в Ужгороді місто необхідно впроваджувати мережу громадського електротранспорту. У цьому переконаний народний депутат України Роберт Горват. На його думку, громадський транспорт в обласному центрі Закарпаття можна повністю замінити на електричний уже протягом 10-15 років. Про це парламентар розповів у інтерв’ю виданню Закарпаття онлайн.

ÐаÑÑинки по запÑоÑÑ ÐµÐ»ÐµÐºÑÑоÑÑанÑпоÑÑ Ð³ÑомадÑÑкий

ÐаÑÑинки по запÑоÑÑ ÐµÐ»ÐµÐºÑÑоÑÑанÑпоÑÑ Ð³ÑомадÑÑкий

«У нас дуже багато машин, тому обласний центр надзвичайно загазований. На місці нашої мерії я б зараз купував не автобуси з двигунами внутрішнього згорання, а почав би запускати громадський електротранспорт. Бюджет розвитку міста – понад 300 мільйонів. Гроші є, можна почати з одного маршруту з електробусами, як, наприклад, зробили у Чехії. Зараз приходить нова ера – ера електромобілів. Нам треба йти в ногу з часом і за 10-15 років поміняти громадський транспорт на електричний», - заявив Роберт Горват.

Прокоментував Роберт Горват і проблему з масовими вирубками карпатських лісів.

«[…] перше, що нам треба – припинити незаконні рубки і зберегти ліси. Але зберегти не так, як при минулому губернаторі, який боровся-боровся з проблемою, нібито поборов її і 3 роки ми ні слова не чули про боротьбу. А кругляк як їхав за кордон, так і їде. Я вважаю, що слід рубати рівно стільки деревини, скільки потрібно нашим закарпатським переробникам. Жодне дерево не має їхати в Австрію чи Німеччину. Якщо австріяк хоче виробляти якусь продукцію з лісу – нехай рубає свій», - пояснив депутат.

У тому ж інтерв’ю Горват підняв і питання засміченості регіону твердими побутовими відходами та пластиком.

«Друге питання – нам обов’язково треба збудувати в області 4-5 заводів для сортування і переробки сміття. Не спалювати його, а, як у Європі, переробляти 100%. Я буду над цим працювати. Бо пляшки і кульки до тих пір будуть плисти по наших річках, поки не почнемо збирати і віддавати на переробні заводи побутові відходи», - вважає Роберт Горват.

Громадський електротранспорт в Ужгороді – мрія чи реальність?, фото-2

Роберт Горват, Ольга Червакова та Олександр Співаковський

Нагадаємо, 25 квітня 2019 року Верховна Рада України підтримала законодавчу ініціативу Ольги Червакової та прийняла зміни до статті 246 та 201-1 Кримінального кодексу України та посилила кримінальну відповідальність за незаконну порубку або незаконне перевезення, зберігання, збут лісу, а також його переміщення через митний кордон України поза митним контролем. Раніше кримінальна відповідальність наставала коли порушник одночасно зрізав близько 300 куб. метрів, а це близько 1 га лісу пристигаючого або стиглого деревостану. Тепер визначення істотної шкоди за яку настає кримінальна відповідальність зменшено у 100 разів. Також вдвічі збільшити розміри штрафів, передбачених статтями 64, 65, 65-1, 66 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Маємо фінансово забезпечити відновлення карпатських лісів.

Повний текст інтерв’ю читайте за посиланням.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Закарпаття #Ужгород #електротранспорт #екологія #Карпати #вирубка лісів #Роберт Горват #Ольга Червакова
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...