За і проти: чи має ужгородський паровозик право на існування?

Відколи міні-паровозик почав курсувати, мешканці Ужгорода буквально поділилися на два табори: ті, хто вбачає у цьому позитив і цікаву атракцію, і ті, хто бачить великі недоліки у вигляді невигідного маршруту і шкоди довкіллю. Сайт міста Ужгорода 0312.ua вирішив розібратися, що чекає на паровозик далі і як можна було б покращити його роботу.

Як розповів заступник директора КП «Парк культури та відпочинку «Під замком»» Федір Коваль, паровозик знову почав курсувати вчора – перед тим він був на технічному обслуговуванні. Нагадаємо, раніше в інтернеті зявилися світлини, як мастило, що капає з паровозика, залишається брудними плямами на бруківці площі Театральної. За словами пана Коваля, зараз цю проблему виправили і поклали додатковий піддон: у випадку, якщо мастило знов почне текти, воно капатиме на піддон, а не на вулицю. Курсуватиме паровозик від площі Театральної до Масарикового мосту і назад, однак у міськраді планують оголосили конкурс на встановлення атракціонів у Боздоському парку – планується, що переможець опікуватиметься і паровозиком, який зможе возити дітей і дорослих з центру міста і у зворотньому напрямку, адже іншого транспортного сполучення з цим парком немає.

Ужгородці також нарікають, що паровозик їздить на дизельному паливі і забруднює викидами повітря. Екологиня Оксана Станкевич-Волосянчук зазначає, що справді дизельне паливо дає більші викиди в повітря, ніж бензин. «Для міста взагалі було б набагато краще перевести хоча б муніципальний транспорт на електроенергію», - зазначила вона.

Краєзнавець та екскурсовод Олександр Шершун у розмові з кореспондентом 0312.ua розповів, що при належному використанні, догляді і ціновій політиці такий паровозик має хороші шанси: «Особливо цікавою може стати така атракція у період цвітіння сакур, адже маршрут охоплює чеський квартал.  Крім того, враховуючи досвід інших міст – Львова і Мукачева, до прикладу – це матиме попит. Принаймні, перші півроку-рік».

Чи буде така атракція цікавою для містян і туристів і далі – залежатиме від тих, хто експлуатує цей паровозик: чи належно за ним доглядають, чи доцільний маршрут і чи прийнятні для пасажирів ціни.

ужгород паровозик
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
908 переглядів в лютому
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі