• Головна
  • Плюси і мінуси подорожі потягом "Мукачево- Будапешт". Відомий блогер розповів про враження від поїздки новим рейсом
15:14, 13 січня 2019 р.

Плюси і мінуси подорожі потягом "Мукачево- Будапешт". Відомий блогер розповів про враження від поїздки новим рейсом

Журналiст Олександр Рудоманов розповiв про свої враження вiд потягу, а також детально описав поїздку, переваги та недолiки рейсу мiж Мукачевом та Будапештом.

Плюси і мінуси подорожі потягом "Мукачево- Будапешт". Відомий блогер розповів про враження від поїздки новим рейсом , фото-1

"На цей поїзд ви купуєте мiжнародний проїзний документ i вiн має вiдмiннiсть вiд стандартного українського. В Угорщинi квиток на iнтерсiтi складається з плацкарти i резервацiї. Плацкарта купується на вiдстань i дiє протягом якогось часу (наприклад тижня), а резервацiя купується на конкретний iнтерсiтi, як мiсце у вагонi. Наприклад,якщо ви купили квиток на сьогоднiшнiй iнтерсiтi, а вирiшили поїхати завтра — вам потрiбно лише докупити резервацiю за 32 грн.

Не придбавши квиток, я почав оглядати вокзал та платформу й водночас спiлкуватися з пасажирами, бiльшiсть яких їхали до Будапешта. За словами пасажирiв, основними проблемами цього поїзда є поганий стан колiї, через що вiн повiльно їде Україною, рiзна заповнюванiсть вагону та не для всiх зручний розклад руху. Останнiй квиток на мiй поїзд купили о 10 годинi цього дня, i я помiтив, що не лише менi не вистачило квитка. Провiдник навiдрiз вiдмовився брати безквиткових, мотивуючи перевiрками по Чопу.

Платформу для мiжнародних поїздiв будували окремо за 500 метрiв вiд вокзалу, але є плани "дотягнути" колiю до вокзалу. Платформа простенька, наче сiльська зупинка. Освiтлення додаткового не робили через вiдправлення поїздiв у денну пору доби. Якщо ви приїдете в дощ чи мокрий снiг — краще максимально чекати поїзда на вокзалi, бо накриття на платформi слабо захищає вiд негоди.

Особистi враження вiд поїзда — позитивнi, але ще потрiбно реалiзувати: онлайн продаж квиткiв, скорочення часу зупинок у Чопi та Захонi за рахунок проходження митного i прикордонного контролю пiд час руху поїзда. Самi вагони обладнанi розетками, кондицiонером, вiдеонаглядом, wi-fi та монiторами з графiком руху.

Вiкна вимитi, тому пiд час руху поїзда можна насолоджуватися краєвидами. Мiсця мiж сидiннями достатньо, я влiз без проблем та навiть мав вiльний простiр. В Українi та Угорщинi посадка на поїзд вiдбувалася з низької платформи, тому речi потрiбно буде пiднiмати по сходах. Квитки перевiряють провiдник української залiзницi спiльно з угорським провiдником пiд час руху поїзда, при цьому у напрямку Мукачево-Будапешт безквиткових не беруть через прикордонний контроль. У напрямку з Угорщини можна їхати i стоячи, заплативши лише за квиток без резервацiї, про це в кiнцi блогу напишу окремо. По станцiї Мукачево є певнi зауваження, але їх наче мають виправити ось-ось. Також хочеться збiльшення кiлькостi рейсiв та швидкостi руху поїзда українською територiєю. В Мукачево на вокзалi вiдсутнi обмiнники, а пiд час руху поїзда не ходять мiняли, тому купiть форинти заздалегiдь.

А тепер коротко про мої думки щодо поїзда.

Плюси для пасажирiв:

1) безпересадковий рух з Мукачево до Будапешта. Не потрiбно виходити для митного та прикордонного контролю;

2) вимитi вiкна вагонiв, внаслiдок чого ви можете насолоджуватися краєвидами;

3) наявнiсть вайфаю по територiї Угорщини;

4) за 6 годин можна доїхати з Мукачево до Будапешту при фiксованiй цiнi, яка не змiнюється залежно вiд часу до подорожi;

5) кiлькiсть багажу, який можна вивезти з Угорщини - 36 кг;

6) квитки можна купити у всiх мiжнародних касах УЗ та MAV, що i варто робити до дня поїздки.

Мiнусiв вiд курсування цього поїзда я не знайшов, хiба що неможливiсть виходу на платформу перед\пiсля перевiрки прикордонниками ваших документiв. Це робиться для того, щоб “виїхавши” з країни ви не вирiшили бiгати в статусi нелегала. Бiльшiсть незручностей, на мою думку, є тимчасовими i стосуються вокзала Мукачево. Зi станцiї планують зробити хаб у мiжнародному сполученнi, бо туди доходить “європейська колiя”. Тому його ремонтуватимуть.

Плюси і мінуси подорожі потягом "Мукачево- Будапешт". Відомий блогер розповів про враження від поїздки новим рейсом , фото-2

Але є моменти, на якi хочу звернути увагу:

1) зламаний термiнал для оплати карткою. Звернення вiд УЗ вiдправлене: мають поремонтувати та збiльшити їх кiлькiсть на всiх касах далекого сполучення;

2) касирка не знає англiйської мови, але на мiжнародну касу мають перевести касирку з базовою англiйською;

3) поїзд їде повiльно українською землею через тривалу не експлуатацiю залiзничної колiї;

4) стоянка по Захонi бiльше години. У мiстi взагалi нiчого робити, тому ви будете нудитися у вагонi поїзда або на вокзалi;

5) графiк руху не зовсiм пiдлаштований пiд українського туриста. Але заробiтчани задоволенi та, наскiльки менi вiдомо, графiк буде змiнюватися;

6) Декiлька невеликих проблем усунули оперативно пiсля мого допису на фб;

7) Можна провезти в Угорщину не бiльше нiж двi пачки цигарок, вiдповiдно до митного законодавства. Угорцi ретельно перевiряють туристiв на в’їзд;

8) Вiдсутня стиковка українських пасажирських поїздiв та поїзда до Угорщини, але при цьому, стиковка у зворотньому напрямку iснує.

Окремо розповiм про купiвлю квиткiв з Угорщини в Україну. В Угорщинi, для мiжнародного сполучення не потрiбна резервацiя на конкретне мiсце у поїздi, тому теоретично можна навiть буде стоячи перетнути кордон та зекономити 90 грн, купивши лише квиток", – написав Олександр Рудоманов.

Плюси і мінуси подорожі потягом "Мукачево- Будапешт". Відомий блогер розповів про враження від поїздки новим рейсом , фото-3

Нагадаємо, 9 грудня 2018 року Укрзалiзниця спiльно з Угорською залiзницею запустила iнтерсiтi №34 "Латориця" Мукачево-Будапешт.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Потяг #Мукачево #Будапешт
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Останні новини
Оголошення
live comments feed...